2007. augusztus 18., szombat

2007.08.18. Szombat

Hajnalban Marcika felébredt és áthoztam közénk.Onnantól reggelig aludt.Annyira, hogy 8-kor én ébresztettem fel, hogy a napunk normális kerékvágásban menjen.Erre Ő kérte a vizecskéjét, amit ülve csukott szemmel ivott meg.Aztán eldőlt oldalra és aludt tovább.Egészen negyed 10-ig!!!Közben apának be kellett mennie dolgozni.Nem tudtuk előre, hogy mikor végez, ezért vártuk itthon.Marci Teletubbies-zott én meg gépeztem.Délben csak elkezdte hajat mosni, mert már így is féltem, hogy nem szárad meg.Közben apa hazajött.Így még levágtuk Manó haját.Fél 1-kor altattam el.2-ig aludt.Közben apa elment levágni Sanyi haját is.Negyed 3-kor már igencsak ideges voltam, mert fél 3-ra menni kellett dédiékért.Majdnem fél volt,amikor hazajött.Kiderült, hogy azért nem jött hamarabb, mert rosszul lett.Kijött belőle minden.Kihánycsikálta az ebédet.Dehogy miért???Én is ettem a kajából,amit evett és nekem semmi bajom.Lehet, hogy az volt a baj, hogy egész délelőtt nem evett semmit.Hát nem tudom.
Mi szokásunkhoz híven fél 4-re értünk az étterembe.Végül is csak fél órát késtünk, ez hozzánk képest nem is olyan sok.Hozták a kaját.Hááát!nesze neked fogyókúra!Nagyon fincsi volt a kaja.És rengeteg!Bőven elég lett volna ha 4 tálat rendelek és nem ötöt.Na de sebaj, most egy darabig nem kell főznöm, mert hazahoztuk ami megmaradt.
Marcika egész jól bírta a gyűrődést.Beleültettük az etetőszékbe, ami nem Tesco gazdaságos volt, mint a miénk.Ebben nem tudott felállni!Csak hát ez a fajta 20000 Ft-ba kerül.Megnéztem a Vaterán.Végig ott ült a székben,amig megkajáltunk.Persze Ő nem evett csak uborka salátát.Aztán megunta az ücsörgést és kérte, hogy vegyük ki.Mamát választotta játszó pajtásnak!El is mentek a szökőkúthoz játszani.Olyan fél 6 körül fizetett a Dédi és elindultunk haza. Végül is 12-en voltunk és 31500 Ft-ba került az ebéd!Szerintem ez nem sok.Egy csomó üdítőt megittunk és egy csomó kaját el is hoztunk.Szerencsére a Dédinek is tetszett, így megnyugodtam, hogy nem csináltam rosszul a dolgot.Mert ugyebár Ők a Fapadosba akartak menni.Szerintem az már egy ócska hely!!Ez itt sokkal jobb volt!Még a Dédi mama szerint is!Húúú ezt megúsztam........
Itthon aztán Marcika megevett egy csomó húsit meg krumplit.Apa pedig megint rosszul lett.Szegény egyfolytában a WC-én ül.Így aztán ma egyedül fürdettem meg Manót.Nem volt nehéz dolgom, mert nagyon jó kedvű volt az Uraság!Fürcsi után pedig egyből elaludt!
Holnap megyek melózni.Nem tudom, hogy mi lesz apával.Remélem, hogy jobban lesz.Még jó, hogy holnap vasárnap lesz és hát, ha kell Mama tud Manóra vigyázni.

Nincsenek megjegyzések: