2007. augusztus 8., szerda

2007.08.08. Szerda

Reggel fél 7-kor kelt fel manó, áthoztuk, majd kicsit nehezen, de még visszaaludt.Így aztán háromnegyed 9-kor ébresztett minket a vízóra leolvasó.Tegnap elfelejtettem kirakni, ezért jött ma is.
Marcika nagyon nyűgi volt már délelőtt is.Végül is fogalmam sincs, hogy mi volt ma vele, de ez nem az ő napja volt.
Azért rosszalkodni azt nagyon tud.Elcsente a WC papírt.Szépen letekerte az egészet.
Nem sétáltunk túl sokat, mert nagyon meleg volt.Piacoztunk meg a Penny- be voltunk.Bevásároltam a kajához.
Majd hazajöttünk, de mivel rántott húst csináltam, így mielőtt manó aludt volt, kiklopfoltam a húsit meg ledaráltam a sárgaborsót.
Ugyanis az én rántott husim sárgaborsóba lett bepanírozva, mivel ugyebár nem eszem kenyeret.Nagyon fincsi lett.Olyan ropogósra sült meg a panír.Nagyon ízlett.És szerintem nagyon guszta is volt a zöldségekkel együtt.Ez volt az ebédem.
Margarinban sült, sárgaborsóba panírozott csirke mell, paradicsommal és uborkával
Marcika csak 1 órát aludt, de azt is 2 részletben.Nagyon nyűgi volt, amikor felébredt.Végül is valahol jó volt, hogy nem aludt sokat, mert így nem kellett rohanni a tanácsadásra.Mert mentünk szurira.Nagyon ügyi volt, Marci, mert csak kb 3 másodpercig kiabált.
Tudtuk, hogy hízott, mert egyre nehezebb, de hogy ennyit??????12 kg 90 dkg.Másfél hónap alatt 80 dkg. És mi lenne, ha normálisan evett volna.Persze a hosszát megint nem mérték meg és én is elfelejtettem itthon.
A tanácsadóból jöttünk haza.Nagyon-nagyon nyűgös volt.Nem aludta ki magát.Olyan 4 óra felé kitaláltam, hogy beleteszem a hintába, hogy hátha elalszik.Úgy nézett ki, hogy sikerül a dolog.5 perce aludt, amikor Apa kopogott.Persze felébredt rá.Még jobban nyűgi lett.
Apa bevonult a fürdőszobába, de mivel Marci eléri a kilincset, így nem tudott nyugodtam wc-zni.Muszáj volt fogni az ajtót.Marci meg elkezdett hisztizni.De nagyon.Azért, mert nem nyithatta ki az ajtót.Beleraktam a kiságyba és egy kicsit lenyugodott.6 órakor úgy döntöttem, hogy csak lemegyek vele egy kicsit, mert nem fogja kibírni fürdésig.
Hintáztunk meg a ház körül szaladgáltunk.
7-kor feljöttünk, mert még krumplit kellett sütnöm Manónak meg Apának.Marcikának nagyon ízlett a rántott húsi.Persze nekik rendes prézlivel csináltam.Ezer éve nem evett Marcika ennyi húsit.
Gyorsan megfürödtünk és manó egyedül a kiságyban 1 perc alatt elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Hogy panírozol sárgaborsóba?