2007. augusztus 23., csütörtök

2007.08.22. Szerda

Nagyon hamar reggel lett.A felkeléssel nem is volt gond, de valahogy nem sikerült észhez térnem csak olyan 11 óra felé.
Ma mama vigyázott Marcira.Reggel 7-kor fel is ébredt, ezért egy kicsit nyűgös volt, de azért elvoltak.Persze, hogy el.Marcika imádja a Mamáját.
Nagyon nehezen telt ez a nap.És persze megint éjfélkor zártam.Azt hiszem, hogy nagyon el vagyok szokva a melótól.De azért egy kicsit jó volt, mert tulajdonképpen ki is kapcsolódtam egy kicsit.
Csak az az egy baj van ezzel az egésszel, hogy anyu ott lakik a kocsma mellett és sűrűn átjárkál.Persze csak annak a szemétnek viszi a pálinkát!És ettől teljesen kész voltam.Na mindegy.
Annyira elgondolkodtam rajta, hogy mennyivel könnyebb lenne, ha anyu normális lenne,olyan mint régen.Nem kellene Marcikának bölcsibe menni a tavasszal.Ha meg ilyen beugrós meló van, akkor is tudna rá vigyázni.De így egyszerűen nem merem rábízni.Na mindegy, ez van.

Nincsenek megjegyzések: