2007. augusztus 17., péntek

2007.08.17. Péntek

Az éjszakánk megint nagyon jó volt.Reggel háromnegyed 6-kor ébredt fel Manó,amikor apa készülődött munkába.Aztán még negyed 8-ig aludtunk a mi ágyunkba.Miután felébredtünk, Marci egyből Teletubbies-ni akart.Ő nézte a Tv-én én meg gépeztem.Közben meg is reggelizett.10 óra felé indultunk sétálni.Nem voltunk sokáig, mert nagyon meleg volt.Csak a Rossmannba voltunk,ahol persze megint végignézte a biztonsági őr a kínlódásomat.De kaptam DVD lemez tartót 300 Ft-ért.
Mielőtt hazajöttünk még bementünk a kisboltba.Persze Marcika megint végig kiabálta a vásárlást.Nem szeret boltba járni, mert akkor nem a hinta felé veszem az irányt.
Az elmúlt 5 napban végig ezt csinálta.Remélem, hogy gyorsan leszokik róla, mert én már kész vagyok Tőle.
Déltől 2-ig Marci aludt.Én meg néztem a Tv-t.
2-kor apa is hazajött.Kicsit bohóckodtunk, aztán felöltöztünk és elmentünk a dédihez bevásárló cetliért.Most nem kellett neki semmi.Megbeszéltük a holnapi napot, aztán kimentünk a Tescoba.Marcikának igazán ott sem tetszett semmi.Mostanában tényleg nem lehet vele elmenni sehová.Majd csak kinövi.
Negyed 7-kor értünk haza.Baba kocsiba ültettük Marcit és elsétáltunk fagyizni. Ez most tetszett neki, mert volt ott egy kislány, aki ugrált lefelé a padról.Manó hangosan kacagott neki.
Itthon aztán próbáltunk vacsit tömni Marciba kisebb-nagyobb sikerrel.Azért éhen nem maradt.
Gyorsan megfürödtünk és még gyorsabban el is aludt Marcika.

Nincsenek megjegyzések: