2007. november 1., csütörtök

2007.11.01. Csütörtök

Az éjszaka 2× kellett visszaaltatnom Manót.Szerintem a szuriról álmodhatott,mert mindig sírva ébredt fel.Reggel 6-kor Apa áthozta közénk,amit én észre sem vettem.Gondolom mélyen aludhattam az éjszakai kelések miatt.Egyébként fél 9-kor keltünk.Gyorsan megcsináltam a reggelit.Én éppen befejeztem az evést,amikor anyu hívott.Kapott valami tüzelőt és el kellene érte menni a Tamáshoz.Mivel én befejeztem az evést én mentem.Jól fel is húztam magam.Az a szemét is ott volt és már délelőtt negyed 10-kor csuma részeg volt.Látszik,hogy anyu pénzhez jutott.Soha nem fogok tudni beletörődni ebbe az egészbe.Na mindegy.Hazajöttem,felöltöztünk.Apa ment Tatáékért, mi meg Manóval kisétáltunk a temetőbe.Elég sokáig vártunk a kapuba,de nagy nehezen odaértek.Bevittük a koszorúkat.Most az összes rokonhoz el kellett menni.Szegény Manó már elég rosszul viselte a babakocsit.Találkoztunk Mamáékkal is a temetőbe.Amikor jöttünk kifelé egy kicsit kivettük Marcikát a babakocsiból.Nagyon be volt indulva.Sikongatott meg szaladgált.Mi hazasétáltunk Dédivel,apa meg hazavitte Tatáékat.Pont dél volt mire hazaértünk.Marcika egyből elaludt és majdnem 3 órakor kelt fel.Én addig gépeztem meg aludtam is egy kicsit.Apa meg kipróbálta végre a festék szórót.Legalább egy kicsit lenyugodott.Anyu 3-kor hozta a kaját.Fincsi lett a töltött káposzta.Marcika egyszerűen nem akart enni.Így nem kóstolta meg.Semmi nem kellet neki.Ma egész délután itthon voltunk.Marcika szaladgált a lakásban estig.Fél 7-kor csináltam neki vajkrémes kolbászos katonákat,na ezt megette.A délután folyamán 4× tettem tiszába.Szerintem ezért nem akart enni napközben.Még fürcsi előtt is telerakta a pelust.Fürdés után egyből elaludt.

Nincsenek megjegyzések: