2007. november 15., csütörtök

2007.11.15. Csütörtök

Az éjszaka szerencsére tudtam aludni,de így is 8 órakor alig tudtam felkelni.Reggel hóesésre ébredtünk.Csak sajnos egy idő után átváltott esőre, így gyorsan el is tűnt a leesett hó.Esett az eső.Így nem mentünk délelőtt sehova.Itthon játszottunk,mesét néztünk, motoroztunk.Néha majd leragadt a szemem,így délben én is lefeküdtem Marcival aludni.
Fél 3-kor keltünk fel.Megkajáltunk,majd Marci megszerelte a konvektort.Valahova eltűnt a zsinór, amivel be volt kötve.
Utána hintázni akart.Ahogy beleültettem jött Dédi.Mindig bocsánatot kér,amiért zavar,pedig soha nem zavar.Szeretjük nagyon.Marcika is imádja.Amíg Apa hazajött beszélgettünk, Marcika meg hintázott.Aztán ahogy Apa hazajött,felöltöztünk és kimentünk a Tescoba.Nem lehet tudni,hogy holnap délelőtt milyen idő lesz és holnap brassóit akarok csinálni.Nem voltunk sokáig,mert Marci nem maradt a kisautóban.Kapott egy könyvet,ami pont az Ő életkorához van ajánlva.Egy csomó tárgy,étel,játék van benne.Hihetetlen,hogy mennyire ügyesen felismeri a dolgokat benne.Ez egy nagyon jó kis könyv.Jöttünk haza,megvacsiztunk,aztán megnéztem a sorozatomat,és fürdésig hintáztunk.Így kényelmesen párnával.Majdnem el aludt Manó a hintában.

Fürcsi után egyből elaludt.
Sajna Mama beteg lett, így most reménykedünk, hogy Marci megússza.Attól félek, hogy a szuri miatt az immunrendszere le van gyengülve éselkapta Mamától.Nem akarom szívni az orrát!Reménykedek, hogy nem lesz beteg!

Nincsenek megjegyzések: