2007. november 17., szombat

2007.11.17. Szombat

Megírtam az egész napot,majd szépen eltűnt.Majd holnap újra írom! Itt vagyok.De fel mérgelt tegnap.Az egész napom elveszett.........
Reggel fél9-kor keltünk.Megint nagy volt az öröm,mert Apa mellett itta meg Manó a tejcsit.Ettünk egy pár falatot,majd fél 10 felé jött két ismerősünk tattoo-t nézni.Már azt hittem soha nem mennek el.Marcika egész jól bírta,persze csak azért, mert ment a Teletubbies.Ja erről jut eszembe!Tegnap este a http://www.teszvesz.hu/ oldalon vettem Marcinak egy Teletubbies-t. 46 cm,énekel meg zenél ,bár nem eredeti,de új és 1000 Ft volt.Kíváncsi leszek az arcára, ha megkapja.Majd ezt hozza a Mikulás.11 óra után én átmentem a Penny-be.Egész gyorsan végeztem, nem voltak nagyon sokan.Palacsintát ígértem Apának mára.Dél előtt pár perccel jött Dédi.Vett valahonnan hurkát meg kolbászt és szólt,hogy menjek átérte.Annyira nem vagyunk érte odáig,de egy évben egyszer megesszük. Marcika fél1 után feküdt le aludni.Pont addig aludt,amíg megsütöttem a palacsintát meg a krumplit pulyka mellel.Egyből meg is ebédeltünk.Utána egész délután a szokásos dolgok mentek.Hinta,Teletubbies, szaladgálás. Fél 5-kor kezdődött a Rejtélyes vírusok nyomában c. film.Ezt nagyon szeretem.Meg is tudtam nézni.Addig meg Manó Apázott.

A film után megint hintázni ellett.Fél7-kor jött Lipi.Apa ment vele Telepre,mert Suginak szülinapja van és csinált a nagy kocsmában valami bulit.Én is meg lettem hívva, de nekem nincs kedvem ilyen vedelős buliba menni.Ezek a telepiek nagyon tudnak inni.Csak azt tudnak.Így meg hogy Manó még beteg is lett,semmiért nem hagytam volna itthon.Mert sajnos mégis csak elkapta Mamától a bacikat.Reggelre folyt a nózija.Szerencsére nincs rossz kedve, de egész nap az orrát töröltük.Este meg már ki is kellett szívni neki.Remélem,hogy gyorsan túl leszünk rajta.Szóval egész este ketten voltunk Manóval.Tévéztünk,meg hintáztunk.9-kor mentünk fürödni és fél10-kor már aludt,mint a bunda.Én meg 11 előtt lefeküdtem aludni.Nem mostanában volt ilyen.Addig 2× mentem be Marcihoz.Kíváncsi leszek az éjszakánkra.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emma még "csak" köhög, remélem ennyivel megússzuk. Mennek a gyógypuszik Marcinak.

A teszveszen hogy vásárolsz? Én is regisztrálva vagyok, de én nem akarok banszámlán keresztül fizetni. Van más megoldás is?
Eladni is szoktál?