2007. november 17., szombat

2007.11.16. Péntek

Ma is fél9-kor keltünk.Az éjjel Manó kiabált,amikor bementem hozzá azt mutatta,hogy cumisüveget kér.Gyorsan kimentem a konyhába vízért,de mire visszaértem aludt,mint a bunda.Csak álmában csinálta a cumisüveg kérést.Megreggeliztünk,majd egy kicsit játszottunk.Aztán a Minimaxon elkezdődött a Coni a boci és Marcika lemeredten elkezdte nézni.Annyira, hogy közben egy szó nélkül fel tudtam öltöztetni.
A végén még a kesztyűt is sikerült ráadnom, csak a kabát volt hátra.Az is sikerült egy picike hisztivel.Elmentünk egy kicsit sétálni.Elmentünk a piacra pogit venni,a Pingvin patikában pedig terhességi tesztet vettem.Kaptunk egy csomó ajándékot hozzá.A kisboltba is bementünk,mert tegnap elfelejtettem paradicsom pürét venni és ma paradicsom levest is akarok csinálni.11-kor már itthon voltunk és persze Teletubbies-kat néztünk.Közben meg majdnem Marcika el is aludt.
Délben kérdeztem tőle, hogy megyünk-e csicsikálni.Erre Ő fogta a párnáját, átvonult a szobájába és megállt a kiságya mellett.Imádom!!!Szerencsém van, hogy ilyen jó alvó!Miután elaludt megcsináltam a tesztet.Szerencsére még nincs hugi.Nem vagyok felkészülve még egy gyerkőcre.Egyenlőre nem.Azt hiszem újra elkezdet szedni a gyógyszert.Csak azt nem tudom, hogy miért eszem a krémes után savanyú káposztát.????Bár az igaz, hogy amióta beteg voltam egyszerűen nem tudom betartani a fogyókúrát.Lehet,hogy a szervezetem megállj parancsolt és most ezért eszem.Na mindegy, remélem nem csalt a teszt.Hozzáfogtam a kaja csináláshoz.Pont kész lettem,amikor a szomszéd kölök hazajött és persze felébresztette Manót.Nem tudom, hogy mit lehetne ilyenkor tenni,de már nagyon unom.Megkajáltunk,majd hintáztunk.1 óra hosszáig kellett hintáztatni.Már leültem egy székre és úgy löktem.Közben pedig teljesen elálmosodtam.Apa negyed 5-korért haza.Egész délután itthon voltunk.Nem is tudtunk volna nagyon sehova menni,mert Manó kabátja száradt a konvektor előtt.A vékony kabátjában esetleg kocsival mehettünk volna valahova.
Egész este nagyon elemében volt.Becsomagolta magát az újságba.

Megtalálta a haj pántomat, meg az Anyutól elkunyerált szivacsokat és takarított. :-) :-)

Fél 9-kor összepakoltunk és indultunk fürödni.Még akkor is bohóc volt.

Fürcsi után egyből elaludt és amikor mentem betakarni,akkor így találtam.Ma már a nyuszit is be kellett tenni az ágyába.Szépen betakarózott velük.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ezeken a képeken nem tűnik betegnek! :)