2007. november 4., vasárnap

2007.11.04. Vasárnap

Az éjszakánk szörnyű volt.Éjjel 1-kor arra keltünk, hogy Manó nagyon sír.Kivettem a kiságyból és megpróbáltam visszaaltatni.Ha lefektettem a kezembe, akkor megint sírt.Ha sétáltam vele a szobába, akkor csak szipogott.A végén Apa szólt, hogy vigyem át a nagyszobába.Közöttünk sem akart aludni.1 órától 3-ig szórakoztunk.Nem akart aludni.Már mindent átvittünk neki a kiságyából.Néha lefeküdt a párnájára,de 1 percnél nem feküdt tovább soha.Aztán nagy nehezen 3-kor elaludt.De reggelig csak dobálta magát állandóan.Végül is háromnegyed 9-kor anyu ébresztett minket.Hozott gyümölcsöt Manónak.Örülök is neki, hogy mostanában ennyit foglalkozik velünk,meg nem is.Félek, hogy majd egyszer ezt megint a fejemhez vágja..........
Megreggeliztünk,majd Apáék felöltöztek és elmentek Mamához.Apa motort szerelni ment, Marcika meg Mamázni.Én meg itthon maradtam és egész nap takarítottam.Függönyt mostam,szekrényt töröltem,fürdőszobát takarítottam.És kész is lettem.Csak a spájz maradt ki.Azt majd valamelyik délután elintézem.Hát ráfért a lakásra a nagytakarítás.Most várom haza a fiúkat.Már meg is fürödtem.Majdcsak jönnek már.Már hiányzik Marcika....

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Gyere hozzánk is :D