2007. november 27., kedd

2007.11.27. Kedd

Tegnapi képek a Centerből.Elfelejtettem,hogy csináltam Őket.Igaz csak telefonos képek,azért a lényeg rajta van.

Háromnegyed 8-ig aludtunk.Még szinte ki sem látott a fejéből,már Teletubbies-kat kellett nézni.Közben megitta a tejcsit.


Ma végre maradt egy kis hó az éjszakai hóesésből.Közben viszont a napocska próbálkozott.Beszéltem Szilvivel,hogy menjünk sétálni egyet.Jöttek is olyan 10 óra felé.Elmentünk a piacra,majd egy kicsit szökőkutaztak a gyerekek.Én gyorsan beszaladtam a bankba,elintéztem a családi utalását.Az a helyzet,hogy egyik gyereknek sem jött be ez a hó. Marci állandóan szólt,hogy a cipőjére ragadt a hó és szedjem le.Furcsa volt neki nagyon.Közben Bence hozzáfogott hisztizni,így elindultunk.Mi bementünk a dm-be,majd mentünk a postára.Közben Szilvi meg elment pelust venni.A suli mellett Marci fogott hozzá hisztizni,persze a hinta miatt és a boltig abba sem hagyta.Aztán feljöttünk és mint akit kicserélték.Semmi baja nem volt.Délben leraktam aludni és hozzáfogtam főzni.Közben újságot olvastam, meg végre végig néztem a Mamától kapott szakácskönyvemet..Tök jó receptek vannak benne.Manó 3 órát aludt.Felkelés után megint nem sokat evett.Gyorsan eltelt az idő,pedig Apa csak negyed 6-korért haza.Kicsit játszottak,majd rábeszéltem Apát,hogy rakja fel a polcomat a konyhába.Tök jól néz ki.Kicsit elkezdtem karácsonyosítani a konyhában.De csak picit.Télapós szalvétákat tettem a polcokra.Marci miatt vettem és a vége az lett,hogy meg akarta enni, mert a Mikulás az ugyebár fincsi csoki. :-)7 óra felé megvacsiztak a fiúk,majd hozzáfogtam Apa holnapi kajáját megcsinálni.Marci elcsente a kolbászt.

Még fürdés előtt még nézni kellett egy is Teletubbies-t.Gyorsan eltelt az este.Marci nagyon fáradt volt, amikor lefektettem,szerintem egy pillanat alatt elaludt.

Nincsenek megjegyzések: