2007. november 7., szerda

2007.11.06. Kedd

Az éjszakánk gond nélkül telt.Aludtunk reggelig.Megreggeliztünk,majd mivel az ablakból úgy tünt jó idő van,elindultunk sétálni.Gyorsan végeztünk a sétával,mert nagyon-nagyon hideg volt.Vettünk pogit meg elmentünk a postára feladni a nyuszikat.Ugyanis a http://www.babamamatudakozo.hu oldalon elcseréltem a liberos nyuszijainkat teli dm-es pontgyüjtőre.Nekünk megvan az összes ajándék a pontgyűjtő meg kell,mert így olcsóbb a pelus.Fel is adtam,aztán jöttünk haza.Még csak negyed 11 volt.Délig Teletubbies-kat néztünk.Ezzel mindíg le tudom kötni.Csak hát már nagyon unalmas ez az egy rész.Amíg Marcika aludt én gépeztem.Találtam a http://www.vatera.hu oldalon Teletubbies DVD.Fel is hívtam Gabit,hogy gyorsan csapjon le rá.900 Ft, annyit megér,hogy végre új részt lássunk.Fél3-ig aludtunk.Aztán amíg kimentem a konyhába megmelegíteni manó ebédjét,addig Ő a szobában bekakilt.Én ezt nem hallottam, csak amikor bementem mutatta a pelusát és elindult a kisszobába a pelenkázóhoz.Ilyen könnyen mostanában nem tettem tisztába.Utána egy csomó tésztát megevett.Aztán egyszer csak kitalálta, hogy hintázni akar.Így a hintában vártuk Apát.Ma nagyon időben jött haza.4 óra 10-kor már itthon volt.Felöltöztünk és kimentünk a Tescoba.Feltöltöttük a hűtőt egy kicsit.Vettünk egy zsugor tejcsit.Mostanában nagyon fogy a tejcsi.Így nem kell kétnaponta venni a boltban.A Kínaiban vettünk vacsit.Burgonyás csirkét.Régen ettünk ilyesmit,de akkor fincsi volt.Most még én is vacsiztam,de én csak egy kis adagot ettem.Nagyon fincsi volt vérré vált bennem.Marcikának viszont nem nagyon ízlett,így főztem neki tejbegrízt.Na azt bevágta egyből.Apja fia!!!!!!!!!!Vacsi után játszottunk,majd 9-kor fürcsi és utána alvás.A kádban nagyon virgonc volt Manó,azt hittem gond lesz, az alvással,de szerencsére elaludt egyből.
Ma ráálltam a Tescoban a gyógyszertári mérlegre.Kabátostól,cipőstől vagyok 75 kg 75 dkg.Így most már tudom,hogy az itthoni mérleg is jól mér.Azon ruha nélkül 74 és fél vagyok.Már csak azt a 4 kg-ot kell lefogyni és elégedett leszek.Amikor augusztus elején elkezdtem nem gondoltam,hogy így sikerül.Akkor 86 kg voltam.Hihetetlen.Apánakmutattam egy nyaralás alatt készült képet magamról.Hát elképedt..........

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ügyes vagy! Én még 4-et akarok fogyni és akkor lesz 20 kiló minusz januártól. :) Most nem mozdul egy ideje.
Melyik teletubbies van meg nektek? Más nem érdekli?

pavelancsika írta...

Nekünk valami táncolós éneklős van magyarul és van valami angolul is, de már nem tudom melyik. Majd összehozzuk, hogy átvegyem Marcinak.