2007. november 27., kedd

2007.11.26. Hétfő



Jót aludtunk az éjszaka, reggel negyed 9-or keltünk.Olyan borús, szomorkás idő volt odakinn,hogy nem volt kedvem sétálni menni.Így aztán egész délelőtt itthon voltunk.Marcika olyan nyugodt kisfiú volt egész délelőtt,hogy már azon gondolkodtam, hogy lehet beteg lesz.De csak Teletubbies-t nézett.Közben én hozzáfogtam összepakolászni és kihasználva az itthon létet,felporszívóztam.Manó meg segített.Nagyon ügyes volt.Amit mondtam neki,mindent megcsinált.Aztán,ahogy végeztünk,újra mesét nézett.Kispárna meg címke!!!!Nagyon hozzá van nőve.

Déltől 2-ig aludt.Közben sütöttem neki krumplit meg halat, de sajna ma sem akart nagyon enni.Viszont nagyon kialudta magát.Mint akit kicseréltek, nagyon huncut lett.Szaladgál,sikítozott,nagyon jó kedve lett.Meg is nyugodtam.Viszont a DVD lejátszón végleg tönkre ment, így most már tényleg venni kell egyet.Amikor Apa hazajött,neki is megmutatta,hogy milyen rosszcsont.Beszéltük Apával a DVD, hogy Szilvié is vettek a Média Markt-ban olcsón és Szilvi mondta,hogy látott olcsón Teletubbikat.Apa erre azt mondta,hogy még nincs késő átmenni.Így aztán fél 6 felé elindultunk Csabára. Odafelé fél úton Manó bealudt.Így pont jó volt, mert hazafelé nem szoktam hagyni aludni.
Nagyon tetszik Manónak a sok üzlet,meg a sok pakolni való.Bár nem találtunk olcsó Teletubbikat,azért kapott egy új részt.Karácsonyozz velünk. Igaz,hogy 2690 Ft volt,de sikerült DVD lejátszót venni 6999 Ft-ért.És DIVX-es.Azért remélem bírni fogja egy darabig.Láttunk egy hatalmas,már tévének nem nevezhető valamit.Csupáncsak 2 499999 Ft volt az ára.Majdnem össze estem amikor megláttam.Nagyon durva........
Még egy kicsit sétálgattunk, aMinimax-nál Marci legózott,bementünk a Sparba kiflit venni Apának,aztán egy kis mozgólépcsőzés.Legközelebb le fényképezem Manót,az tuti.Fülig ért a szája!! :-)
Majdnem 8óra volt,amikor hazaértünk.Apa még összeszerelte az új DVD lejátszót,utána Marci elkezdett Teletubbies-kat nézni.

Szerintem nem is pislogott.Mire vége lett az új résznek,majdnem 10 óra volt,így nagyon-nagyon gyorsan megfürödtünk.Persze pillanatok alatt elaludt Marci.



Nincsenek megjegyzések: