2007. november 25., vasárnap

2007.11.25. Vasárnap

Háromnegyed 8-ig aludtunk ma.Gyorsan összepakoltunk,megreggeliztünk és vártuk a srácot,hogy jöjjön tattoo-zni.9-re volt megbeszélve.Már éppen azon voltunk,hogy nem várunk tovább,amikor megjött. (fél 11-volt)Így csak ketten mentünk Manóval sétálni.Vettünk húsit a piacon,Apának telefon tartó tokot, na meg végre megint kinn volt a bácsi,akinél régen láttam egy tök jó polcot a konyhába.Meg is vettem.A Huba utcán sétáltunk egy kicsit,majd a lámpáknál egy kicsit hisztiztünk is, majd megálltunk Bandi bácsi ablaka alatt.Marcika kapott túró rudit.Nem tudom,hogy miért csinálja ezt, direkt vagy véletlen, de mindig lejárt szav idejű rudit kapunk.De a mai túl tett mindenen.9. hó 26-án járt le.Kész vagyok tőle, csak nem tudom,hogy szóljak-e neki vagy nem.Még jó, hogy Manó nem akarja egyből meg enni. Fél 12-kor értünk haza.Kiklopfoltam a husit,addig Manó hintázott, majd ment aludni.Én meg megfőztem.Apa 1-re lett készen.
Kicsit beszélgettünk a konyhában, majd bejöttünk,mert kész lett a kaja.Én gépeztem,Apa meg elaludt.3-kor már ugy ébresztettem fel Manót.Vagyis csak akartam,mert fenn volt, csak nem szólt.Ült a kiságyban és vigyorgott.Nem ugy nézett ki,mint aki akkor kelt fel.Nem tudom mióta ült ott.Éppen ettünk,amikor megint jött egy csajszi tattoozni.Így én kitaláltam,hogy lemegyünk Mamáékhoz,mert Marci nem bírja,ki,hogy egész délután nem mehet be a szobába.Az eső meg közben esett,így nem is tudtunk sétálni sem.Így Mamáéknál voltunk este fél7-ig.Mire hazajöttünk már majdnem kész volt.Ki kellett javítani a mintát,mert szörnyű állapotban volt.Ilyen lett.
Ahogy elmentek vacsiztunk,majd bementünk a szobába,ahol még a cuccok szét voltak pakolva.Manó így várta,hogy végre szaladhasson.


Nagyon elemében volt egész este.DE ma is egy pillanat alatt elaludt.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én biztos szólnék a Bandi bácsinak, hogy nem kell mindig adni vagy ebéd előtt nem akarod, hogy ilyet egyen Marci vagy valamit. Az a baj, hogy vannak akiknek ez normális hogy ezeket veszik, mert olcsóbb, de ez sajnos nem mindennél működik. Van amit én is megveszek, de a gyereknek nem adok ilyeneket soha. Az egyik csaj nagypapája még kenyeret is csak másnap vesz leértékelve, mert Ő így spórol. (mellesleg milliomos :) )