2007. november 28., szerda

2007.11.28. Szerda

Ma 8-ig sikerült aludnunk.Még így soha nem kelt fel,már a kiságyból kiabálta, hogy MAM-MAM-MAM.Egyből megitta a tejcsit,aztán még mese nézés közben evett egy kis virslit is..
Vége lett a mesének,felöltöztünk és elindultunk sétálni.Mentünk a postára és feladtam az első teszveszes csomagot.Aztán könyves boltba voltunk, Kínaiban harisnyát vettünk, aztán piacoztunk.Most fordított délelőtt volt.Fél 12-kor értünk haza.Még egy kis Tabi nézés, aztán alvás.Aludt Marci2 és fél órát.Én addig lencse levest főztem meg palacsintát sütöttem.Felkelés után Marcika megevett egy csomó levest,de palacsinta nem kellett neki.Apa ma 3-kor jött haza,mert menni kellett a biztosítóhoz.Elsétáltunk, vártuk 10 percet,aztán közölték,hogy menjünk át a Táp bolt melletti biztosítóhoz.Na irány haza.Közben beugrottam az Európa pékségbe,ami most nyílt valamikor a napokban,a Fehér kígyó üzletházban.Nagyon ízlett Manónak a cukros kalács.
Szóval kocsival átmentünk a másik biztosítóhoz.Gyorsan megcsinálták a szerződést és jöttünk haza.Még bementünk a boltba zsepit venni, de itt a kisboltba 260 Ft alatt nem volt.Így átmentünk a Penny-be.Onnan aztán már jöttünk haza.Apáék játszottak én meg kettévágtam a palacsinta tortát és elvittem kocsival Móniéknak.Mire hazajöttem már Apa készítette Marcinak a vacsit.Most még több levest evett meg és még palacsintát is evett.Nem semmi volt.Utána nagyon bohóc volt egész este.Utánozta Apát
Felrakta Apa fejére a cicát.
Néha kicsit gépezett...
Aztán a konyhában is bohóckodott egy kicsit.Mára bögréből is szépen iszik egyedül.Még a mandulája is látszik.
Puszilóztak Apával.Egyszer Manó kapott...
Egyszer meg Apa.
Fél perc alatt elaludt.

Nincsenek megjegyzések: