2007. november 23., péntek

2007.11.22. Csütörtök

Reggel negyed 9-kor keltünk.Az első dolog a Tabi megölelése volt,majd tejcsi és mese nézés.Ilyenkor még annyira kómás, hogy teljesen belemélyed a mesébe.
Megbeszéltük,hogy megyünk tusfürdőt venni Apának,mert nem tud majd mivel fürödni.Gond nélkül felöltöztünk Egy rossz szava nem volt.Mentünk a piac felé és közben a postás ide adta a Tabis pólót.Piacoztunk,sétáltunk, vettünk a dm-ben tusfürdőt és közben Manó pukit evett.Most valamiért nem pogit vettem neki,hanem pukit.Úgy nézi bevált.2 hét után először mentünk úgy haza, hogy nem hisztizett a babakocsiban.Délre értünk haza, de még felpróbáltuk a pólót.Pont jó rá.Mondtam neki, hogy szeretném lefényképezni benne, erre Ő :

2 órát aludt.Felkelés után próbáltam enni adni neki, de semmi.Nem kellett neki a krumplifőzelék.Szerintem csalódott,mert sültkrumplit várt meg húsit.Mert mondtam neki,hogy hozok neki fincsi krumplit meg húsit.Na mindegy,gondoltam majd este.Egyfolytában a póló körül sündörgött és mutatta a figurákat.

Közben Annamari megint eljött.Nem tudom, hogy mi van vele, mi ez a nagy látogatási láz nála.Miután elment Manó Tabikat nézett.Poo-val együtt,akire rá kellett adni a cicákat meg a polót.


Negyed 5-kor jött Apa.Felöltöztünk és vittük a szomszéd asszonyék autóját a szerelőhöz.Gyorsan végeztünk, majd átsétáltunk a Penny-be almát venni.Itthon aztán megvacsiztunk.Vagyis hogy Apa egyedül.Én nem vacsizok,Marci meg megint nem akart enni.Ma böjtölt.A játék az ment egész este.Poo már Mari hátán lovagolt.
Ma is kidőlt,ahogy szokott.

Nincsenek megjegyzések: