2007. november 8., csütörtök

2007.11.08. Csütörtök

Reggel negyed 8-kor a szomszédok ébresztettek minket.Mit ne mondjak nem esett jól.De azért még egy kicsit szundi volt utána is.Megreggeliztünk,majd felöltöztünk és mentünk sétálni.Jöttek Bencéék is.Úgy elhúztuk az időt,hogy már a lépcsőház előtt vártak.Általában mi szoktunk várni rájuk.Mentünk a piac felé és közben a postás szólt, hogy menjünk át, mert aláírós valamit hozott.Megjött az ajándék,amit nyertünk a http://www.babamamatudakozo.hu oldalon.Nem tudom, hogy igaz-e amit írtak,hogy csak jelen esetben tettek kivételt és elküldték, vagy ez csak duma.Mindegy, a lényeg, hogy megkaptuk.Piacoztunk,szökőkutaztunk,dm-ben voltunk,majd Szilvi bement a postára,addig meg Bence elaludt a babakocsiban.Elkísértük őket kenyérért,majd jöttünk haza.Itthon kibontottuk a nyereményt.Nagyon érdekelte Marcit,hogy mi is volt a dobozban.Hát ez.
Plusz egy oklevél, hogy nyertünk.
Fél 1-kor aludt ma el.Én egy kicsit gépeztem, meg megnézegettem a ma megnyílt vásárhelyi Family Center újságjait.Volt közte a Deichmann újságja is és ott nagyon szuper téli cipőt láttam Manónak.Ki is találtam,hogyha Apának van kedve,akkor átmegyünk.Marcika háromnegyed 3-ig aludt.Már majdnem kezdtünk öltözni,amikor jött Dédi.persze nem fogjuk elküldeni, majd csak 4 óra körül pedzegettem,hogy menni akarunk Vásárhelyre.Nem volt gond,megvárta amíg felöltöztünk és együtt jöttünk le a lépcsőházból.
Persze a Family-be rengetegen voltak.De azért sikerült cipőt vennünk.Szétnéztünk az Intersparba,ahol vettünk egy újfajta WC szűkítőt Manónak.Hátha ez nem nyomja el annyira a lábát.Kényelmesebbnek tűnik.2 ruha üzlet is nyílt, de oda nem mentünk be.Csak még a Müller Drogériát néztük meg.Ott 900 Ft-ért vettünk 4 csomag törlőkendőt,aminek nagyon jó illata van.És persze az ára is nagyon jó.Hazafelé a kocsiban Marcika megevett egy csomó pukit.Valamivel le kellett foglalni,hogy ne aludjon el.Fél 8-ra értünk haza.Egyből fel kellett ráadni az új cipőt.Nagyon tetszik neki.Szaladgált benne a lakásban.Nagyon jó meleg,légáteresztő,vízlepergetős és ami a lényeg 3999 Ft volt!!!!!!!!Nagyon megérte.

Legszívesebben egész este ebben szaladgált volna.Ennek azért is örülök,mert így biztosan kényelmes neki.
Megcsináltam a vacsit és hihetetlen módon Marcika is evett.Pedig tényleg nagyon sok pukit megevett a kocsiban.A fürdőkádban kipróbáltuk a nyereményt.Szerintem reggelig játszott volna vele.Nem nagyon akaródzott kijönni.Persze tejcsi után egyből elaludt.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Már nagyon kiváncsi vagyok tetszik-e Marcinak az új rész?

pavelancsika írta...

Jut eszembe mi ez a Family Center?
Nem is hallottam erről. Ez az amit a nyáron kezdtek épiteni a játszótér mellett?
Ti kaptatok újságot? Megéri átmenni?