2007. november 9., péntek

2007.11.09. Péntek

Reggel,amikor felébredtem,eldöntöttem,hogy mindegy Marcika mikor kel fel, nem alszunk tovább a mi ágyunkban.Majd valahogy eltelik a délelőtt.Persze órát azt nem néztem, csak vártam az ágyban, hogy mikor ébred Manó.Hááááát!!!Háromnegyed9-kor kelt fel a saját ágyában.Este fél 10-től reggel háromnegyed 9-ig egy szó nélkül aludt.Erre megint csak azt tudom írni,hogy volt kitől örökölnie az alvókáját.Ettünk egy pár falatot,felöltöztünk és mentünk sétálni.Jöttek Bencéék is.Szétnéztünk a piacon, lottóztunk.A piacon Ancsa meglátott és hozta a Teletubbies-k új részét.Nekünk új!Még egyszer köszi!!!!Sajnos ma rájöttem valamire.Marcika utánozza Bencét.Szilvi egy csomó boltba bemegy minden sétáláskor.Ezzel nem is lenne baj, csak hát Bence meg kinn hisztizik érte.Általában sikerül megbékíteni, de ma valahogy nem ment.Bence dobálta magát és közben kiabált.Marcika meg utánozta.Ő is kiabált meg csúszott ki a babakocsiból.Na most mit tegyek??????????????Úgy örültem mindig,hogy Marcika nem hisztis és tessék!!!Eltanulja Bencétől.Na mindegy majd lesz valahogy.Délre értünk haza.Marcika egyből elaludt.Én meg megfőztem, majd gépeztem.Fél3-kor jött Apa haza.Marcika meg még mindig aludt.Egy negyed óra múlva én ébresztettem fel.Nem szeretnék éjjeli bagoly lenni.Semmi gond nem volt, vidáman kelt fel.Ahogy átjött a szobánkba bekapcsoltam neki az új Teletubbies-t.Közben meg kajcsit hoztam neki.Annyira nézte,hogy közben elfelejtett rágni.Így eléggé sokáig tartott megetetni.Én kimentem a konyhába összepakolni,Apáék meg nézték a Teletubbies-kat.

Összepakoltam,majd felöltöztünk és Tescoztunk egy kicsit.Végül is összecsukható rekeszért mentünk,mert a játékok már nem férnek.Vettünk műhó sprét,majd a konyha ablakot ki akarom díszíteni Karácsonykor.Fél 8-kor értünk haza.Persze egyből a Tabikat kellett nézni.Jó kis péntek esti kikapcsolódás.A Bíró család nézi a Teletubbies-kat.Így ma elmaradt a sorozat nézés.Marcika nagyon elemében volt.

Csináltam egy videót is, csak azért hogy bemutassam,Marcikát fél órával lefekvés előtt.
Hihetetlen módon egyből,egy hang nélkül elaludt.

3 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Örülök, hogy tetszik! :)
Nálunk Shrek vagy Elmo nézés van . :) Családilag. :) :)

pavelancsika írta...

Az újság érdekel. Nem tudom nekünk miért nem dobtak be ilyet.

pavelancsika írta...

Emma ugyanigy pörög este és utána hirtelen csend. :)
Kaptam újságot anyukámtól most délelőtt. De azért köszi. :)