2007. november 21., szerda

2007.11.21. Szerda

Marcika ma 19 hónapos!Hihetetlen!!!
Éjjel már csak egyszer kellett átmennem és lefektetnem.Reggel8-ig aludtunk.Ettünk egy pár falatot.Aztán a szobában játszottunk.Még mindig cica mánia van nálunk.
Közben megnéztem a telefonom.Írt Szilvi,hogy ma jönnek sétálni meg írt Gombkötő, hogy mégse kell mennem dolgozni.Sejtettem, hogy Anita áll a háttérben, de azért felhívtam anyut,hogy derítse ki.Persze Ő volt a szarkeverő már megint.Úgy nézi,hogy én csak helyette mehetek dolgozni.Legszívesebben nagyon beolvasnék neki,de sajnos függök tőle...........Szépen lassan felöltöztünk.Közben néztük a Tabikat.Amikor Manó kész lett,így lefeküdt és nézte a tévét.Úgy néz ki,mintha aludna,de közben tévézik.
Amikor lefényképeztem,akkor ült csak fel.


Kb negyed 11-kor indultunk le.Bementünk a kisboltba,mert még Szilviék sehol nem voltak.Elrakattam az összes Reálos tejet.Van, hogy hetekig nem árulnak,most is csak 10 db volt összesen.Ennek nincs olyan mű íze.Mire kijöttünk a boltból,már majdnem itt voltak Szilviék.Mentünk a piac felé és közben a postás meghozta a Teletubbies-t.Kávéztunk,pogácsáztunk,majd elsétáltunk a Generali-hoz.Marcika hisztizni kezdett,amiért nem mentünk a szökőkúthoz.Végig a biztosítóig.Nem is hagytam kinn,kivettem a kocsiból és bementünk.Megadták Dimákné számát.Szilviék mentek a Mamához,mi meg a Lehel utcán elindultunk haza.Marcika gyalogolt.Egyszer csak hozzáfogott hisztizni.Néha megállt,kiabált egyet, aztán jött tovább.Egyszerűen nem értem,hogy mi van vele.Most még csak nem is kellett ülnie a kocsiban.Nagy nehez elértük a lámpákat.Ott már azt akarta,hogy vegyem fel.Na neeeeeeem!Nagyon nehéz.Igaz egy kicsit összerugdosott,de egy kaviccsal meg egy fa levéllel lefoglaltam.Aztán hazáig sértődötten ült a kocsiban.Az egész Kórház utca fel van durva.Alig tudtam eljönni.Csinálják a parkolókat meg új járdát.Itthon Manó egyből elaludt.Én meg ma valahogy hanyagoltam a gépet.Főztem,újságot nézegettem.Gyorsan eltelt az idő és Marci 2-kor felébredt.Próbálkoztam megetetni, de nem akart enni.Így játszottunk megint tévéztünk,hintáztunk és vártuk Apát.Amikor apa megjött,lementem a tejcsiért.Utána odaadtuk Manónak Poo-t.Először csak komolyan bontogatta.
Aztán már félig látta,hogy mi van benne.


És az öröm.Nagyon tetszik neki.Nem eredeti,nem olyan szép,mint a bolti,de Manónak szerintem "isten".Csak a zenéje nem tetszik neki,mert túl hangos.Közben villog a tévéje, majd Apa megszereli, hogy csak villogjon és ne zenéljen.


Nem sokkal utána jött Mama látogatóba.Egész délután Marci Mamázott.Apának meg rosszul esett,mert Marci ellökte magától amikor puszit akart kérni tőle és erősen bólogatott,amikor Apa megkérdezte tőle, hogy :Most Mamázol???:-) :-) :-)
Együtt, négyesben megvacsiztunk,majd megcsináltuk Apa kajáját és Marci belepakolta a táskába.
Megint jól elfáradt Manó!Megágyaztunk és megint befeküdt manó a helyemre.Csak most Poo-val együtt.
Fürcsi előtt még egy kis bicajozás utána fürdés és alvás.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi karácsonyra tervezünk neki 100cm-es plüsst, mert az ABC-ben csak azokat ölelgeti, de nagyon drága. :( Még alszunk rá 1 hónapot :)