2007. november 18., vasárnap

2007.11.18. Vasárnap

Az éjszaka csak egyszer kellett menni Manóhoz.Szerencsére tudott aludni.Apa fél 3-kor jött haza,még arra sem ébredt fel.Csak negyed 8-kor kiabált,akkor áthoztam és aludtunk még fél9-ig.Megreggeliztünk, majd felöltöztünk és mentünk a Tescoba, mert Manónak orr cseppet kellett venni,meg anyunak valami csomagolót az ajándékához.Holnap Erzsébet nap lesz,ezért ma ebédet csinál.Csütörtökön néztük a Tescoba,hogy van Marcinak való ágynemű, ami melegebb,mint ami most van neki.Akkor 3200 Ft volt.Megbeszéltük Apával,hogy hátha lesz majd olcsóbb is,és majd akkor megvesszük.Hát ma2500 Ft-t volt.Annyira jó,hogy akkor nem vettük meg.Most egy kicsit ideg beteg lennék azt hiszem.Megvettük.Majd a kispárnájára varrok egy címkét, mert az nincs rajta és anélkül Marci nem fog tudni aludni. :-) Onnan mentünk anyuhoz.Ott volt Dédi is.Na meg persze az a szemét is.De mennyire utálom.Azt a nyálazást,amit csinált Marcival!!!!!Szörnyű volt hallgatni.De hát ez van,sajna nem tudok mit tenni ellene.Majdcsak egyszer benő anyu feje lágya!! Vagy nem......Marci jó érezte magát.Fél 1-kor jöttünk haza.Manó lefeküdt aludni,Apa meg elment Gabiékért,mert valamiért Gádorosra kellett vinni Őket.Kíváncsi vagyok, hogy miért.Na majd kiderül.Ha Manó felkel megkajálunk, mert anyu egy csomó kaját rakott.Nem akartam ott enni,mert Marci úgysem eszik ilyenkor.Majd együtt.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Marcika fél 3-ig aludt.Megkajáltunk.Egy csomó csiga tésztát megevett a levesből Tényleg rengeteget.Aztán meg még fincsi sült kacsa combot is evett.Nagyon örültem neki.Apa valamikor 4 óra felé jött haza.Kiderült, hogy Móni mag Gabi templomi esküvőt szeretnének,de egyik sincs megkeresztelkedve,sőt nem is hisznek nagyon benne, de azért megkerestek egy papot.Persze az azzal kezdte, hogy persze lehet jönni, de először tegyenek 5-5 ezer forintot a perselybe.Vicc ez az egész.Na mindegy Ők tudják.Valamiért az én életemből kimaradt ez az álom esküvő dolog.Nem mondom, hogy nem mennék hozzá Kálmihoz, ha megkérne, de én nem szeretnék milliós lakodalmat.Esetleg egy szűk családi vacsi az esküvő után.De nem vagyunk egyformák.Szerencsére.
Apa is megkajált.Persze Manó az Ő leveséből is kikunyerálta a tésztát.Este már csak gyümölcsöket ettünk.Tömöm Marciba a mandarint meg a kiwit.Imádja is őket.Fürdés előtt Marci nagyon elemében volt.Megint úgy nézett ki, hogy nem is fog elaludni.Ehhez képest 5 perc alatt elaludt.
Én meg feltöltöttem egy pár dolgot a teszveszre.Hátha sikerül eladni valamit.Már csak kíváncsiságból is érdekel a dolog.Itt meg lehet nézni:http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=9049010
Egyébként Marcika orrát egész délután nem kellett szívni.Csak lefekvés előtt szívtam ki neki,de nagyon minimális volt benne.Úgy néz ki,hogy megússzuk. (kop-kop)

Nincsenek megjegyzések: