2007. november 7., szerda

2007.11.07. Szerda

Reggel 7 órakor volt fenn Marcika először.De aztán még negyed 9-ig aludtunk a mi ágyunkban.
Megreggeliztünk,majd felöltöztünk és mentünk sétálni.Útközben elkaptuk a postást.Hozta a GyED-et meg megkaptam a dm-es pontgyüjtőt is.Örülök neki,hogy nem vertek át.Elsétáltunk a piacra, majd a Kínaiba is bementünk.Vettem Marcikának kesztyűt. Sikerült rábeszélnem,hogy minden babán van kesztyű,hogy ne fázzon a kezük,így hazáig rajta volt.Boltba voltunk meg elmentünk megnézni Dédit.Szegénynek fáj nagyon a lába,ezért nem jön.Jár hozzá az orvos injekciózni.Majdnem dél volt,amikor hazajöttünk.Délben manó egyből elaludt.Én leültem a géphez,majd 1 óra felé kimentem a konyhába kaját csinálni.Marcika meg fél2 előtt felébredt.Amíg befejeztem a kajcsiját ült a hintába.Aztán bementünk és néztük a Teletubbies-kat és közben evett.Majdnem mindent megevett a tányérjából.Teljesen el voltam ájulva Tőle.
Majdnem befejeztük a kaját,amikor jött Apa.Jövőhét keddig délelőttös lesz.Ez nekünk jó nagyon, mert 2-kor már jön haza.Csak hát így 6-ra jár dolgozni.
Délután egész jó idő volt, így felöltöztünk és sétáltunk egyet.Marcika motorral jött.A szökőkútig eljött motorral.Onnan bementünk a lottózóba,(még nem néztem meg,lehet, hogy nyertünk,Skandinávot töltöttünk) majd elmentünk a Rossmanba fogkrémet venni Marcikának.Közben találkoztunk Gabival.A főnökétől kapott egy Teletubbies videokazettát.Majd Sanyi Tata átmásolja DVD-re és akkor végre lesz új részünk is.
Fél 5-kor jöttünk haza.Közben hívott Mama,hogy merre vagyunk,mert eljönne meglátogatni Manót.Apa meg Marcika játszottak én meg megcsináltam a vacsit.Rántott sajt!!Imádom!!!Ha néha-néha étterembe tévedünk,mindig ezt eszem.Csak most zöldséget eszek hozzá és nem sült krumplit.5 óra körül megjött Mama,így Apa kijött a konyhába pisztolyozni.Persze Marcikát ez nagyon érdekelte,így Ő is kijött és a hintából nézte Apát.Megvacsiztunk,aztán Mama ment haza,én összepakoltam a konyhában,Apáék meg játszottak.Aztán film nézés,fürdés és alvás.Marcika nagyon álmos volt.Majdnem elaludt tejcsiivás közben.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Már másolom is! :) 16 perc múlva kész.
Hogy tudom odaadni?

pavelancsika írta...

Megvan! Holnap délelőtt viszem magammal sétálni, mert úgyis mindig látjuk egymást. Oké?