2007. november 3., szombat

2007.11.03. Szombat

Megint átaludtuk az éjszakát, csak reggel fél 6-kor arra keltünk,hogy a kedves szomszédunk magassarkú cipőben rohangál a fejünk fölött.Hát mit ne mondjak nem esett jól.Szerencsére Manó visszaaludt köztünk egyből.7 órakor meg valami öregasszony hívta Apát telefonon és üvöltött vele a telefonban legalább 2 percig.Hiába mondta Apa, hogy rossz számot hívott, Ő csak mondta a magáét.Marcika megint visszaaludt.Majd a szokásos fél 9-kor keltünk. Reggeli,majd mentünk sétálni.Szétnéztünk az új üzletbe, amit a Musztafa helyére építettek.Vannak jó és olcsó dolgok náluk.Pl szaloncukrot bizti ott veszünk.Aztán szétnéztünk a piacon, majd elsétáltunk a Bercsényi játszótérre.Mostanában Manó nagyon hintás lett.Itthon is állandóan abban ülne.Így megígértük neki, hogy elvisszük.Kicsit hintáztunk,majd gyalog elmentünk a Penny-be.Benn a Penny-be is Manó sétált.Nem akart beleülni a kocsiba.Segített a csajszinak.pakolászni.Ki volt szóródva a papír a polcok között,Marcika meg szépen odarakta a többi közé.Rend a lelke mindennek.Aztán hazajöttünk, Marcika elaludt, Apa meg elment Sanyi tatához,hogy próbálgassa a pisztolyt.Én meg megfőztem addig.Az én Drága kisfiam 3-kor ébredt fel.Megebédeltünk,majd játszottunk.Szörnyű, hogy ilyen hamar sötét van.Gondolkodtam rajta, hogy Manóval elmegyünk sétálni,de egyedül nem mertem elindulni vele.Apa meg megint pisztolyozott.Így aztán maradtunk a szobában.Kiborítottam a rengeteg játékot és durkáltunk benne.Végül is el voltunk.Lehet,hogy nekem jobban hiányzik a délutáni séta,mint Manónak.6 óra felé Marcika megevett egy tejszeletet, egy csomó répát a húslevesből,majd még banánt is kért.Aztán egy kicsit később még ettünk csokis golyókat is.Jól be kajált.Aztán megint játszottunk.9-kor mentünk fürdeni.Gyorsan végeztünk, mert megcsúszott a kádban és egy kicsit beütötte a száját.Nem volt vészes,még csak nem is sírt, de egyből akart szállni.Gyorsan elaludt,egy hang nélkül.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emma a mászókába ütötte délelőtt a száját. Amikor a boltban voltam , de Apa azt mondta neki sem volt hangja hiába vérzett.
Jó éjt!