2007. november 12., hétfő

2007.11.12. Hétfő

Az éjszaka egyszer fel kellett kelnem Marcihoz,de csak azért, mert nem találta a cumiját.Pont a párnája alákerült.Ahogy beleraktam a szájába,már aludt is tovább.Pedig már állt a kiságyba és mutatta,hogy vegyem ki.Utána reggel háromnegyed 9-kor keltünk.Tejcsike, majd egyből hintázás következett.
Tegnap óta nem néztem meg a telefonom.Még le is volt némítva.Reggel néztem meg.Kiderült, hogy tegnap kaptam egy sms-t a "főnökömtől".Szerdán mehetek dolgozni.Hurrá!!!!!Gyorsan hívtam Mamát,hogy tud-e vigyázni Marcira.Kiderült, hogy holnaptól szabin van a héten,így semmi akadálya.Egy kis plussz pénz és egy kis kikapcsolódás.
A hintában ülve megkérdeztem tőle, hogy akar-e menni sétálni.Rázta a fejét, hogy Ő bizony nem.Nem bántam.Így nem kellett birkózni vele,hogy felöltözzünk.Eszébe sem jutott az ajtó felé menni.Egész délelőtt itthon voltunk.Felporszívóztam,játszottunk,hintáztunk.Mivelma megint későn kelt fel,nem akartam délben lefektetni.Viszont már nagyon éhes voltam, így hozzáfogtunk enni.Marcika is evett velem.Husi levest ettünk meg csirke húsit.Aztán lefektettem aludni.Vártam egy kicsit,majd betakartam és bevonultam a fürdőszobába.Amint beleültem a fürdőkádba a kedves szomszéd elkezdett zenét hallgatni,az Öregasszony meg hozzáfogott kornyikálni.Persze Marcika felébredt.Szerencsére visszaaludt.Még 2 × hallottam,hogy magyaráz valamit..Nagyon gyorsan megmostam a hajam.Háromnegyed 3-kor kelt fel Marci.Sütöttem neki krumplit meg hal rudakat.A hal rudakat megette a krumpli meg most nem kellett neki.Apa 3 óra után jött haza.Majd nem sokkal utána megjött Dédi.Mivel Marcika hintázni akart, így kiültünk a konyhába és ott beszélgettünk, meg kávéztunk.Fél 5-kor hazament Dédi,én lementem a boltba.Amíg lenn voltam Apa levágta manó körmét.Hihetetlen módon hagyta.Kicsit még tévéztünk,majd elkészítettem a vacsit.Megkajáltunk,majd megint tévéztünk.Ma megnéztem a sorozatomat.Fürcsi előtt együtt megágyaztunk,majd fürdés és alvás....

Nincsenek megjegyzések: