2007. november 10., szombat

2007.11.10. Szombat

Reggel háromnegyed 8-kor ébredtünk.Marcika nagyon boldog volt, hogy Apa mellett ihatja meg a reggeli tejcsikét.Együtt megreggeliztünk,majd mivel Apa megint ügyeletes,Ő elment dolgozni,mi meg itthon maradtunk.Marcika sírt,amikor Apa elment itthonról.Végül is gyorsan megnyugodott és mesét néztünk.Majd elkezdtünk öltözködni.Na ekkor kezdődött Marcika rossz napja.A szokásos elszaladok tortúrát csináltuk végig,kb 10 perc alatt sikerült harisnyát meg nadrágot ráadnom.Aztán hoztam a pulcsiját,Ő meg megint elszaladt.Akkor lendülettel szaladt,hogy a bejárati ajtó állította meg,majd fejjel neki esett a lambériának.Nagyon sírt!!!Lett egy lila-piros folt a homlokán.Alig bírtam megvigasztalni.Lefelé a lépcsőn is még szipogott, aztán a babakocsiban megnyugodott.Elnéztünk a piacra,aztán meg a dm-be mentünk ,levásároltuk a teli pontgyüjtőt.A dm-ben Marcika elkezdte a hisztit.Müzlit akart enni.De hát ez olyan ömlesztett,ezt nem lehet a babakocsiban enni.El is döntöttem, hogy jövünk haza.Közben lestem Emmáékat, mert vittem nekik újságot, de elég hamar hazaértünk,így nem találkoztunk.Apa negyed 12-kor hívott,hogy merre vagyunk,jön haza.Akkor már itthon néztük a Tabikat.Marcika nagyon nyűgös volt.Örültem, hogy Apa jön haza,hátha csak Apa hiánya van.Hát nem.Utána is nyűgi volt.Negyed 1-kor fektettem le.Csináltam derelyét a tegnapi leveshez,aztán gépeztem.Apa meg pisztolyozott.Közben megint menni kellett neki a céghez.Féltem, hogy Manó felébred, de észre sem vette,hogy elment Apa.Aztán még azt sem, hogy visszajött.Közben én is elszundítottam.Majdnem fél4volt,a mikor már én ébresztettem fel.El is döntöttem, hogy nincs mese,menni kell sétálni,hogy levegőzzön meg fáradjon.Megkajáltunk, majd megint nagy nehezen felöltöztünk.Marcika motorral jött sétálni.A lámpáknál viszont van egy nagy pocsolya.Apa ilyenkor motorostól átemeli felette.Hát most is ezt akarta,de Manó észre vette ezt és szépen ahogy Apa emelte volna, Ő úgy vágta magát hanyatt és beverte a fejét a betonba.Megint nagyon sírt.Átmentünk a zebrán Apa lerakta és elkezdte rugdosni a motort.Közben persze üvöltött.Már annyira látszott,hogy csak hisztiből csinálja,hogy Apa fogta és belerakta a babakocsiba.Na akkor még jobban rákezdett.Alig akarta abba hagyni.Szerencsére jött arra egy nő kutyával és az elterelte a figyelmét a hisztiről.Kerültünk egyet a városba, aztán itt a garázsoknál hintáztunk egy kicsit.Aztán egy újabb hiszti árán elindultunk felfelé.Apa fogta nekem az ajtót, hogy be tudjam tolni a babakocsit.Közben persze Marcika megint kiabált és Apa kezében próbálta dobálni magát.Aminek az lett a vége,hogy beverte a fejét az ajtóba. És ezzel még nincs vége mára.........Feljöttünk és megint Tabikat néztünk.7óra felé ki mentünk a konyhába vacsizni.Már nagyon régóta Marcika gond nélkül mászik fel és le a sarok ülőről.Hát most éppen lefelé akart menni és az asztal sarkába beleverte a fülecskéjét.Ezt egy pici sírással megúszta.Vacsi után Apa előszedte az ezer éves videónkat.Még én kaptam gyerekkoromban anyuéktól.Újabb Teletubbies részt néztünk,mert sajna amit Gabi szerzett videokazettát,azt nem lehet másolni,mert írásvédett.Így videóztunk.Marcika így nézte.....

9-ig néztük,majd gyors összepakolás és fürdés.Ilyen rossz nap után is egyből elaludt.

Remélem, hogy ez csak egy rossz nap volt Marcikánál.Apa már mondta, hogy nem kellene engedni Bencével játszani, mert lehet,hogy azért hisztis,mert eltanulta tőle.Nem tudom, hogy mit csináljak.Bízom benne, hogy holnap már megint az az édes,aranyos,szófogadó Marcika lesz,aki mindíg is volt.
Most juteszembe.A teszveszen 275 Ft-ért vettem Marcikának egy Tabis polót.Remélem gyorsan sikerül megkapnunk.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Szerintem ez nem eltanulás, hanem próbálgatja a határokat. Minden gyerek átesik rajta. Eleinte én is azt hittem, hogy ellesi a többi gyerektől, mert Emma sem csinálta, de ma már nem is foglalkozok vele. Ráhagyom majd abbahagyja. Apa viszont elég nehezen tűri a hisztiket.
Kb 2 hete kezdi érteni, hogy , ha reagál a hisztire akkor azért is csinálja.
Tudom nehéz kibirni, de muszáj.
Az öltözködés nálunk is ilyen és a pelenkacsere is elég sokáig tart, mert közben ellóg, elfordul vagy rugdos. Azt hiszi vicces, de én tiszta ideg vagyok tőle! :)