2007. november 20., kedd

2007.11.20. Kedd

Az éjjel 2× kellett bemennem Marcihoz.Mindig mutatta,hogy bizony nem az Ő párnája van a feje alatt.De csak vissza fektettem,cumit raktam a szájába, címkét a kezébe és aludt is tovább.Egészen negyed 9-ig.Éppen reggeliztünk,amikor Móni csöngetett.Azt hittem, hogy csak felugrott valamiért.De látogatóba jött és az egész délelőttöt együtt töltöttük.Eljött velünk sétálni.Ma nagyon jó idő volt.Piacoztunk, a voltunk szaloncukrot venni.Akartam venni gesztenyéset,mert Manó nem szereti a zseléset.Én imádom.Apa viszont a tej karamellásat szereti,így azt is raktam a kosárba.A végén viszont kiderült,hogy csak tej karamellásat vettem.Persze az nem kell Manónak.Aztán a kisboltba vettem neki egy pár db kakaósat és itthon kiderült,hogy azt sem eszi meg.Ínyenc!Csak a gesztenyéset szereti!!!!!!!!!Móni ma megismerte Marcika hisztis énjét.A Rákóczi utcát végig kiabálta, azért mert nem mentünk át a suli mellé hintázni.Majdnem a boltba sem mentünk be, mert alig hagyta abba.Móni még nem látta ilyennek.Délre értünk haza.Marcika egyből ment aludni és pillanatokon belül el is aludt.Én meg leültem gépezni,meg közben főztem egy is borsólevest.3-kor úgy ébresztettem fel Manót.Nem sokkal rájött Évi,a közös képviselő.Hozott egy csomagot (narancs, kiwi,KV és pezsgő) volt benne.Azért kaptuk,hogy vigyük el a fia kocsiját a szerelőhöz.Ő kinn van Írországba és mire hazajön megint szeretné ha rendbe tennénk neki.Közben jött Dédi is.Így gyorsan eltelt az idő és jött Apa.Felöltöztünk és lementünk egy kicsit.Apa beindította az autót, hogy egyáltalán beindul -e.Addig Manóval hintáztunk.Aztán kerültünk egyet a Huba utcán.Marcika sétált egyet.Feljöttünk,játszottunk, néha hisztiztünk,de azért eltelt az este.Ma csak 2× szívtam ki Manó orrát,úgy néz ki,hogy gyorsan túl leszünk ezen a nyavalyán.Fürcsi után gyorsan elaludt!
Ma sikerült eladnom 2 dolgot is a teszveszen és egy másiknak meg elindult a licitje.Tök jó!!Annyira feldobott a dolog.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nálunk is ment a hiszti. :(
Kellene már egy kis hó az lehűtené őket :)