2007. november 5., hétfő

2007.11.05. Hétfő

A tegnapi Mamázásnak meglett a hatása.Reggelig aludtunk.8-kor keltünk fel.Igaz,hogy tegnap megbeszéltük Szilvivel,hogyha rossz idő lesz,akkor elmegyünk hozzájuk,de szép napsütésre ébredtünk.Mondjuk azért elég hideg volt.Sétáltunk egyet.Fél 10fele jöttek Bencéék.Piacoztunk,szökőkutaztunk meg a szokásos helyekre mentünk.Kivéve,hogy Szilvi bement az összes Kínaiba kabátot nézni.Én meg addig kinn álltam a gyerekekkel.Az egyik Kínai előtt összefutottam Sarkadi Csabiékkal.Azt mondta,hogy jó lenne már kocsmázni egyet.Nyissak egy kocsmát.Én soha!!!!Délben értünk haza.Marcival mindketten lefeküdtünk aludni.Már megint fájt a fejem.Már lassan egy hete.Valami nagyon nagy időjárás változás lesz,mert ennyire még nem fájt .Legalább is remélem,hogy csak ez a gond.2-kor keltünk.Megkajált Manó,majd vártuk Apát.Közben azt hittem,hogy eljön Dédi is,mert már régen volt,de nem jött.Apa majdnem 5-korért haza.Egész este ment a játék.Itt éppen Manó szereli az autóját.Kiesett egy csavar belőle. :-)
Néha nem tudtuk mi van vele.Rájött a hisztizhetnék.Na akkor ilyen fejet vágott.
A következő pillanatban meg semmi baja nem volt.Lehet, hogy készülődik a 17. fogacska.
Mostanában újra használja a kompot.Csak éppen most már Ő mászik bele egyedül...
A szokásos esti repülőzés.Aparászokatta.Csak egyszer mondta neki,hogy Marcika ha adsz egy puszit,akkor repülőzünk.Azóta ha Apa lerakja egyből kapja a puszit.Csak így Apának nehéz lebeszélni manót a repülőzésről.És hát a 14 kg-ját elég nehéz repültetni.
A puszi.......
Vacsi és fürcsi után egyből elaludt.Én is.A tegnapi takarítás egy kicsit kivett az erőmből.
És a végére a repülőzés.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

A puszi mindent megér! Nemsokára már úgysem adja és hagyja. :) Imádom a pihe-puha puszikákat! :)