2007. november 13., kedd

2007.11.13. Kedd

Az éjszaka egyszer voltam Marcinál,de akkor is csak cumit kapott és aludt is.Igazából nem is volt ébren.Reggel viszont negyed 8 kor ébredt és nem is akart visszaaludni.Megreggeliztünk,játszottunk,természetesen hintáztunk.Ma egész könnyedén ment az öltözés.Nem volt hiszti.Azt hiszem, hogy ma Ő is akart menni sétálni.Elmentünk a piacra, vettünk pogit.A piacon összefutottunk Mamával, így a szökőkúthoz már együtt mentünk.Örültem neki,mert így egyedül be tudtam menni a bankba,elutalni a poló árát.De utálok banka járni!!!!!!!Ahogy visszamentem a szökőkúthoz, kb 10 perc múlva Marcika bekakilt.Hihetetlen.!!!!!!Gyorsan beszaladtam az ABC-be,majd siettünk hazafelé.Így is majdnem háromnegyed 12-re értünk haza.Délben Manó elaludt,én meg megfőztem.Megcsináltam a Tepsis darált húsos krumplit.Fincsilett.Érdekes íze van ezzel a szósszal.
Apa fél 3 előtt ért haza.Marci fel is ébredt egyből.Evett egy pár falatot.Közben jött Anyu.Vett Manónak egy kabátot a Pennybe.Körülbelül olyan 2 év múlva lesz jó rá.De amúgy jól néz ki. :-)Felöltöztünk és elmentünk hintát venni.Mama mondta délelőtt, hogy oda hozzájuk is lehetne felrakni egyet.A Napsugár üzletházban sikerült venni 1350 Ft-ért.Elmentünk hozzájuk és Apa fel is szerelte.Közben jönni kellett el,mert Dédinek megígértük,hogy átmegyünk és lecseréljük a függönyt.Marcika viszont nem akart jönni,így ott hagytuk.Fél 7feléén hazajöttem és összepakoltam Apa meg ment Marciért.Kemény menet volt.Nem akart hazajönni.Apa felkapta és felöltöztette.Kicsit meglepődött manó,mert Apa elég keményen felkapta.De szerintem nem volt baj.Egyszerűen, nem szabad hagyni, hogy a fejünkre nőjön!!!Néha kell egy kis szigor is.
Itthon aztán vacsi,cipő pucolás ( 1 cm vastag szökőkutas sarat takarítottam le Marcika cipőjéről.) Majd összepakolás, fürdés és alvás.Fürdés után hajszárítóval megszárítottam Manó haját.Engedte, mert reggel én is ezt csináltam az én hajammal. Még tetszett is neki egy darabig.Egyből elaludt.
Holnap munka.Így ma szeretnék időben lefeküdni.Csak éppen Apa nem hajlandó kijönni a fürdőszobából......

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi tavaly kaptunk egy téli overált ami még most is picit nagy, de, ha lesz hó azért már rá fogom adni. :)