2007. november 23., péntek

2007.11.23. Péntek

Az éjjel arra ébredtem, hogy bekapcsol a hősugárzó a fürdőszobában.Apa úgy felejtette.Persze azért utána egyből visszaaludtam és reggel 8-kor keltünk Manóval.Reggeliztünk,majd felöltöztünk és mentünk sétálni.Megint nem volt gond az öltözéssel.Sőt , ma megint nagyon jó kisfiú volt Marci.Piacoztunk, voltunk a fürdőszoba felszerelés boltba (apa eltörte a WC tető csavarját),voltunk a bankba (sikeresen rosszul töltöttem ki a papírt,így mehetek hétfőn megint,de legalább megtudtam, hogy nem kell nekem elpostázni az Államkincstárhoz,mert majd ők elküldik)Aztán elsétáltunk a Generálihoz, megnézni,hogy meddig van nyitva.Onnan visszafelé Marci sétált.Egészen a templom kertig.Közben azzal szórakozott, hogy ha szembe jött vele valaki,akkor mindig ugy ment,hogy nekimenjen a járókelőknek.Szerencsére mindenki jól fogadta.A templomkertnél viszont muszáj volt beleraknom a babakocsiba, mert mindenáron kocsmázni akart.Egy kis hiszti volt, de ez belefér.Elmentünk a pékségbe,majd jöttünk haza.Még bementünk a boltba és jöttünk haza.
Nem tudom, hogy minek köszönhető ez a dolog,de ma egy csomó segítőkész emberrel találkoztam.Segítettek kicipelni a babakocsit,átengedtek a zebránál.Lehet, hogy a szép napsütéses időnek lehet köszönni.Nem tudom,de meglepő volt.
Délben manó elaludt és amíg aludt jött Annamari.Én főztem,Ő meg gépezett egy kicsit.Majd beszélgettünk.Manó 2 órát aludt.Annamari elment Gergőért,mi meg ettünk.Nagynehezen.Megint nem akart enni.Csak sikerült belecsempésznem a szájába egy falatot,rájött,hogy finom,aztán már kérte.Tejfölös husi volt tésztával.Apa fél 5-kor jött haza.Kicsit beszélgettünk,majd felöltöztünk és mentünk vissza az autóért.Mielőtt feljöttünk, vettünk a boltba tarhonyát és jöttünk haza.Megcsináltam a vacsihoz,majd ettünk.Marci is bekajált rendesen.Utána egész este ment a játék.Ma csak ezt az egy képet csináltam,na meg a videót.
Ma megint jó kisfiam volt!!!
Marcika elemében van.

Nincsenek megjegyzések: