2007. november 11., vasárnap

2007.11.11. Vasárnap

Reggel negyed 9-kor ébresztett minket Gabi.Addig mindenki a saját ágyikójában aludt.Akkor felkeltünk,megreggeliztünk,majd nagy nehezen felöltöztünk és mentünk sétálni.Marcika motorral akart jönni.Végül is semmi akadálya nem volt,nem siettünk sehova.Érdekes módon ma megtudtuk vele beszélni, hogy kerülje ki a pocsolyát.Semmi gond nem volt belőle.Csak az volt a baj,hogy még a Huba utca elején megcsúszott a leveleken és elesett.Tiszta sár lett az egész nadrágja.A piacig motorral jött, aztán meg gyalogolt visszafelé a Penny-be.Ott volt egy kis hiszti,mert nem akart beleülni a bevásárló kocsiba.Ketten is alig tudtuk belerakni.Végül is hamar megbékélt.Majdnem délre értünk haza.Én hozzáfogtam főzni,Apa meg lefektette Manót.Ma zacskós csirkét csináltam.Ez jó, mert egy csepp olaj sem kell hozzá és mégis nagyon finomra megtud sülni.Marcika fél 3-ig aludt.Pont akkor lett kész az ebéd is.Együtt megkajáltunk,majd én hozzáfogtam összepakolni a konyhában,Apáék meg Tabiztak.Közben Apát hívták a cégtől,hogy mennie kell.Addig kettesben játszottunk Marcikával.Közben leültem és kiszedtem a szemöldököm.De utálom!!!!!!!!!!
Apa gyorsan végzett.Hazajött és estig néha a konyhában hintáztunk,néha Tévéztünk,néha meg a számítógépet néztük.Megtaláltam a Minimax honlapján Lilly babát.Ancsa már írt róla,de a mi Minimax-unkon ezt nem játsszák soha.Amikor még kábelen jött a Minimax,akkor rendes magyar adás volt.Most két mese között lengyel v. szlovák reklámok vannak.Gondolom a rendes magyaron van a Lilly baba. A lényeg, hogy Marcikának nagyon tetszik.Egy jó párszor meg ellett nézni.Gyorsan le is szedtem a Youtube-ról.
Ma végül is nem volt Marcika rossz kisfiú.Itthon is csak egyszer hisztizett, amiért Apa nem engedte ki a konyhába.Na meg a Penny-be egyszer, de ez most nem volt vészes nap.
Eszünkbe jutott Apával,hogy valamelyik másik oltás után is volt Marcikával ilyen gond.Akkor csak elvicceltük a dolgot, hogy rosszaságot injekcióztak bele. Azt beszéltük,hogy lehet,hogy le van gyengülve egy kicsit a szervezete és most ezért vesz fel mindent ennyire.Sokkal többet alszik és szerintem fáradékonyabb is lett.Remélem, gyorsan elmúlik.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Lillyke? Először aranyos aztán idegesitő és végül már inkább kimegyek a szobából, ha az van. :)