2007. november 19., hétfő

2007.11.19. Hétfő

Először is egy pár kép tegnapról.A sárga takarót vettük a párnával.Itt már rávarrtam a címkét,így szereti Manó nagyon.
Apa kicsit elbóbiskolt,Marcika meg odabújt hozzá.
És amit tegnap elfelejtettem.Nagy dologra jöttünk rá.Marci tud egyedül inni pohárból.Nagyon büszke volt magára,mert ahogy Apa itatta,akkor kicsit lecsöpögött az üdítő,de amikor egyedül itta akkor nem.Mindig mutatta, hogy semmi nincs a nadrágján.

Az éjszakánk nagyon jól telt.Este fél 10-től reggel fél9-ig egy szavát sem hallottuk.Jót aludtunk.Sajna esőre ébredtünk,így délelőtt itthon voltunk.Kiválogattam Marci cuccait és még egy párat feltettem a teszveszre.Megtaláltam a borotvát is,amit nem is használok,hátha...Pakolásztunk,játszottunk,majd beleraktam Manót a kiságyba és levittem a szemetet.Olyan aranyosan várt a kiságyban.Ilyenkor nyitva hagyom a bejárati ajtót és ott les, hogy mikor jövök.Közben meg játszik.



Fél 2-ig aludt.Nem tudom mire kelt fel, de kicsit sírdogált.Éppen készítettem neki a kaját,amikor kopogtak.Nagyon meglepődtem.Annamari állt az ajtó előtt.Nagyon örültem neki.Már nagyon régen nem beszéltünk.Megettem manót,aztán beszélgettünk.Közben meg ment a Teletubbies, így Marci el volt foglalva.3-ig itt volt Annamari,aztán ment Gergőért a bölcsibe.Mi meg felöltöztünk és egy kicsit lementünk levegőzni.Vettünk biztosítékot, mert tegnap kiment az egyik és Sanyi bácsitól kértünk.Na most vettem annyit,hogy elég lesz életünk végéig. :-)Vettünk ki pénzt, Piactéri ABC-ben voltunk, majd befizettem a csekkeket a postán és jöttünk haza.Marci nagyon jól viselkedett.Pedig a postán vagy 10 percet álltunk sorban.Aztán már itt voltunk a ház előtt és mutatta, hogy Ő be akar menni a boltba.De voltunk a Piactéribe, így nem kellett bemenni.Na akkor kezdődött a hiszti.Hanyatt vágta magát a babakocsiban és szépen csúszott kifelé.Alig bírtam visszahúzni.Kétszer is megcsinálta,közben meg kiabált.Persze a járó kelők meg úgy néztek rám,mintha kínoznám a gyereket.Húúú!Ez kemény menet volt.Mire hazaértünk Apa itthon volt.Marci Apázott én meg egy kicsit lefeküdtem, mert rettenetesen megfájdult a fejem.Szerencsére elmúlt gyorsan.7-kor megvacsiztunk, majd megint játszottunk.Marcika megint ivott egyedül,de most a pohár aljától vizes lett az asztal.Így Ő szépen letörölte,pedig senki nem mondta neki.

Fürcsi után kiszívtam a nóziját és utána egyből elaludt.Az új párnáján.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emma is imád takartitani. Olyan édesek ahogy komoly arccal segitenek. :)