2008. február 2., szombat

2008.02.02. Szombat

Ma csak ez az egy kép készült.Reggel együtt öltöztek Apával.Apa igazította a nadrágja szárát és persze Marcika utánozta.
Hajnali fél 5-kor Manó felébredt és persze nem akart visszaludni.Áthoztam közénk és nagy nehezen aludtunk 8-ig.Akkor felöltöztünk,összeszedtük a cuccokat és mentünk mamához.Útközben megálltunk reggeliért az Európa pékségben és mamáéknál meg is reggeliztünk.
Mi felöltöztünk és elindultunk csavarogni.Még puszit is kaptunk Marcitól indulás előtt.
Kicsit ránkfért a kikapcsolódás.Először megnéztük a bútorunkat,majd elindultunk Vásárhely felé.Interspaaroztunk,Müllerben voltunk meg a Deichmann-ban.Nagyon jó kiscipők voltak most is és még mindíg elérhető áron.Aztán a Tescoban megebédeltünk és még ott is körül néztünk.Kaptam egy didtálismérleget.Ja erről jut eszembe.Ma egy hét újrafogyókúra után ráálltam a mérlegre.Kb 70 és fél kg vagyok!!!!!!!70 és 71 között volt a mutató!!!!!!!!!Ez azt jelenti,hogy Augusztus 5-e óta 15 és fél kg ment le!Nem gondoltam,hogy sikerülni fog!!!
Hazafelé még piacoztunk és vettünk pelust Marcinak.És hát mivel nincs egyforma Tesco,így ide is bementünk.Itt találtam Manónak egy nagyon szuper kiskabátot.Átmenet a vastag és egy vékony kabát között.És ráadásul nagyon-nagyon szép.1700 Ft volt.Nagyon tetszik!!!Mielőtt mentünk Marciért még itthon kicsit rendet raktunk,elvittük a papírokat anyuhoz és olyan fél 7 fele értünk oda Mamáékhoz.
Manó jó volt egész nap csak enni meg aludni nem akart.Érdekes módon sikerült sírás nélül hazajönni!Már nagyon fáradt volt.Itthon melegítettem virslit, de most sem evett.Fürcsi után egyből elaludt!
Ma pontosan 6 éve van, hogy összejöttünk Apával!!!Még a napis stimmel!Péntek este együtt buliztunk és hát szombat hajnalban volt az első csók!!!Belegondoltam, hogy akkor 20 éves voltam, egy kis csitri.Ma meg már van egy kisfiam is.Hihetetlen......

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Milyen újrafogyit csinálsz?
A múltkor nekem is úgy tűnt amikor előttem mentél, hogy megint fogytál. Nekem sajnos totál megállt még a hányás meg a hasmenés sem lenditett rajta.