2008. február 16., szombat

2008.02.15. Péntek

Ma megint nagyon korán kelt fel Töki.Fél 7-kor!Kicsit még feküdt köztünk az ágyban,de aludni már nem tudott. Apa elment dolgozni mi meg megint mesét néztünk meg játszottunk.A múltkori jól sikerült Lasagne után megint azt akartam enni, így felöltöztünk és mentünk vásárolni.Ahogy elindultunk a hőmérőnk 8 fokot mutatottt.Persze az erkélyen nem fúj annyira a szél,így leérve nem éreztük a 8 fokot.Vettünk pogácsát a piacon utána bementünk a piactérti ABC-be vásárolni.Mire onnan kijöttünk szakadt a hó.Ez még nem is volt olyan vészes,de olyan szél fújt,hogy csak na.Ráraktam az esővédőt a babakocsira,és irány haza.Végül is nem is a hó miatt raktam fel,inkább a szél miatt.Gyorsan hazaértünk és akkor már csak 2 fok volt.Egy kicsit mesét néztünk, majd dél lett és Manó elaludt.Én meg megcsináltam a kaját.Pont ahogy leültem gépezni kiabált,hogy anya!Megint rossz kedve volt és enni sem akart.Háromóra körül felöltöztünk és elmentünk a postára befizetni Dédi csekkjeit.Siettem,mert megint hideg volt.Mire hazaértünk Dédi itt állt az ajtónk előtt.Jött megnézni,hogy Marcika hogy van, mennyire fáj a foga.Jó volt, hogy itt volt,így gyorsabban telt az idő.Apa 5 előtt ért haza.Dédi hazament, én meg összekészítettem Marcika ruháit,meg a cuccait.Ugyanis ma este Mamánál alszik,mi meg megyünk egy kicsit szórakozni.6 körül vittük le és gyorsan jöttünk is haza készülődni. Földvárra mentünk, mert Örökség meg Blues Company koncert volt a kultúrházban.Fél 9 előtt kimentünk Telepre Sugiékért,majd mentünk Földvárra.Én voltam a sofőr.Szörnyű ut van arra.DE azért gond nélkül oda értünk.Sokan voltak,nem gondoltam,hogy ennyien lesznek. Találkoztunk egy csomó ismerőssel,pl.Birkás Gyurival.Ezer éve nem láttam és persze Ő sem engem.Közölte velem,hogy márideje volt, hogy lesoványodjak Kálmi mellé. :-) :-)Hajnal fél 2-kor lett vége, akkor jöttünk haza.Igazából jó volt, de olyan öregnek éreztem magam.Lehet, ha nem én vezetek és egy kis boroskóla oldotta volna a hangulatomat........azért így is jól éreztük magunkat.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én már nagyon nem hiányolom ezeket a bulikat. :)
Mondjuk, ha pl. Metallica koncert lenne a szomszéd faluban tuti mennék!!! :D