2008. február 10., vasárnap

2008.02.09. Szombat

Reggel a szokásos 7 órakor keltünk.Ettünk még itthon, ugyanis apuék itt hagytak egy nagy zacskó pogácsát tegnap este.Utána elindultunk sétálni. Jött anyu velünk, hogy kivegyük a maradék pénzt is.Aztán elmentünk a Bababoltba megnézi a gyerekülést.Már nagyon kinőtte Marci a régit és mivel kaptunk anyutól pénzt, így abból veszünk egyet.Találtam a teszveszen 19000 Ft-ért ,de meg akartuk nézni élőben is,hogy milyen. Szerencsére volt is a Hopyban.Csak mivel 23000 Ft volt, így inkább megveszem a teszveszen, mert még postával együtt is olcsobb lesz.Én visszamentem a duriba, Apa meg Marci meg a templom előtt játszott.Aztán jöttünk is hazafelé Dédivel együtt.Pont összefutottunk és együtt jöttünk.Haza is kísértük és apa felvitte a cuccot neki,amit vásárolt. Itthon aztán Marcika lefeküdt aludni én meg lasagne-t csináltam.Már hetek óta erre fájt a fogam, de régen nem tudtam jóra megcsinálni. Mindíg kiszáradt a tésztája. Most sütőben alufolia alatt csináltam és isteni lett.Amíg én csináltam, addig apa tattoo-kat nézegetett.Már régóta szerettem volna egyet a lábamra és már volt is egy minta, de az valahogy nem volt az igazi.Mondtam apának,ha lát valamit,akkor szóljon.Pont bementem,amikor megláttam a képet.Egyből megtetszett és modtam apának, hogy hívja fel Mamát, hátha el tud jönni.El is jött, így neki fogtunk a tattonak.Marcika kicsit nyűgi meg hisztis volt, így felöltöztettem és mamával lementek egy kicsit sétálni.A vévgén pont mire visszajöttek akkor kezdtük el.Este 6 óra volt.De mivel ezt most egész jól bírtam, így gyorsan kész is lett.Marcika meg el volt nagyon Mamával a szobában addig. És hát az új tattoo-m.

Tetszik nagyon és ráadásul meg sem közelítette fájdalomban, azt a mi a lapockámon van.
Este aztán Mama megvárta,hogy Marcikamegfürödjön, majd Apa hazavitte kocsival.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nekem a bokámon jobban fájt, mint a lapockámon.
Szép lett! :)