2008. február 8., péntek

2008.02.07. Csütörtök

A reggeli 7 órai kelés után,reggeliztünk,majd felöltöztünk és elindultunk sétálni.Úgy terveztem,hogy majd útközben elkapom a postást és elkérem a gyedemet,de sajna nem jött még ki a postáról.Vettünk a piacon pogit,salátát na meg vettem egy nacit.Végre van egy jó nadrágom.Aztán visszafordultunk postást keresni,de még mindíg semmi.Ezért elmentünk a dm-be levásárolni a 15% kedvezményt.Vettünk pelust, hajfestéket, Marcinak a fürdetőjét,samponját,stb.Aztán visszafelé csak meglett a postás és elkértem a pénzemet.Hazajöttünk és gyorsan felszaladtam a sok cuccal,aztán még elmentünk a postára csekket feladni meg volt 2 teszveszes csomagom is.Aztán már jöttünk hazafelé.Délben alvás egészen fél 3-ig.Addig én meg főztem gépeztem,pihiztem.Olyan fél 4 körül hívott a volt és remélhetőleg leendő főnököm.Le kéne váltani Macát, mert nagyon beteg.Gyors telefon apának.Menni kellett volna holnap is,de azt sehogy nem tudtuk elintézni.5 órakor jött haza apa én meg mentem melózni egy kicsit.Na meg kikapcsolódni.Addig Marcika apázott meg mamázott .Fél 12-kor értem haza.Jó vol tegy kicsit.Valahol már várom, hogy dolgozhassak.........

Nincsenek megjegyzések: