2008. február 29., péntek

2008.02.28. Csütörtök

Marcika fél 8-kor kelt,aminek most nagyon-nagyon nem örültem.Volt vagy 2 óra mire eltudtam aludni,így nem pihentem ki magam.Mindegy azért öszeszedtem magam.Anyu jött 9előtt kérdezni,hogy mi van velem.Akkor még mindíg a sírás kerülgetett.Lehet jobban jártam volna ha jól kibőgöm magam.Na mindegy,felöltöztünk és elindultunk sétálni. Jöttek Szilviék is.Mentünkszökőkutazni.Megint jó sokan voltunk.Most is vödröt meg lapátot is vittem.Jót játszottunk megint.Aztán jöttünk hazafelé,Szilviék meg mentek a Mamához.Itthon aztán Marcika aludt egyet én meg főztem.Közben kibontottam a tegnap kapott levelet és egy cserére jogosító papír volt benne.Nem csinálták meg a DVD-t, hanem csere.Apával gyors telefon,délután megyünk Csabára.Marcika aludt majdnem 3 órát.Megbeszéltem vele,hogy megyünk csavarogni együtt,aminek nagyon örült.Apa fél 5-korért haza.Felöltöztünk és mentünk Mamáért,mert közben Ő is el akart jönni velünk.Sikerült venni egy másik dvd-t,de ráfizettünk ugyanannyit,amennyi az előző volt.Ez Thomson és az eladó szerint,ennek már bírnia kellene. Hátremélem. Vittük Marci motorját is és amíg mi a Médiába voltunk,Ő Mamával motorozott a Centerben.Aztán hazafelé még Tescoztunk is és megvettük a steppert.Ezt kapom a szülinapomra.Igazából már nem is nagyon fogyókúrázni akarok, hanem a combjaimat kicsit formálni.Remélem sikerülni fog vele.Hazafelé Manóka már nagyon álmos volt.Nem csoda, mert negyed 9-kor értünk haza.Még sírt is a kocsiban.Aztán itthon persze felébredt.Kipróbálta a stepperemet.Nagyon tetszik neki.Azt hiszem,hogy előtte nem tudom majd taposni,mert le lök majd róla.

Fürcsi után egyből elaludt.Én is,már fél 11-kor aludtam.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emma, ha látja, hogy csinálom elém áll és átöleli a combom. Nem is tudom olyankor folytatni. :)