2008. február 22., péntek

2008.02.21. Csütörtök

Elég ramaty éjszakám volt, nem tudtam aludni.Aztán meg amikor már tudtam volna Marci felébresztett.Végül is fél 5 volt, így nem sokat tudtam volna aludni.Áthoztam közénk,mert így még egy picit tudtam szundítani.Az a helyzet, hogy ez az ágy tökéletes hármunknak is.Anyu 7-re jött Marcikához és az az igazság, hogy nagyon kellemesen csalódtam benne.Marci nagyon jól érezte magát vele.Olyan boldog volt,mert fociztak anyunál az udvaron.Még Apa is mondta, hogy milyen aranyos volt Manó,amikor anyu elköszönt tőle délután 5 örül.Adott puszit, meg a kis kezét nyújtotta felé amikor ment el.Most már sokkal nyugodtabban bízom rá.
Egyébként a kocsmában nem volt valami hely de jókedvem.Fel mérgelt a Főnök.Igazából nem tudom, hogy most akkor lesz munka helyem vagy sem.Nem mond semmi biztosat, de a vendégektől meg azt hallom, hogy Henit veszi vissza,mert az Anita barátnője lett.Nem fogom hagyni magam, mert nem érdemlem meg,hogy kitoljon velem.Én annak idején ha a hátamögött elmegyek táppénzre,akkor fizethetett volna utánam, de nem tettem.Nem hagyom magam!Na mindegy majd lesz valahogy.Apa ezeket a képeket csinálta este.Mondta,hogy végül is jól elvoltak, csak egy picike hiszti volt, de egy kis építőkockázás megoldotta a dolgot.
Gondolom valami mese lehetett a tévében.


Már fél 11-kor itthon voltam,ma nem voltak sokan.

Nincsenek megjegyzések: