2008. február 8., péntek

2008.02.08. Péntek

Ma reggel még a mi ágyunkban is szunyókáltunk 8-ig,így egy kicsit könnyebb volt felkelnem .9 körül hívott Szilvi,hogy menjünk le hozzájuk,mert Bence megkapta a lábbal hajtós kistraktort és nem lehet lerángatni róla.Végül is azt mondtam,hogy Ok lemegyünk,de a végén nem úgy lett,amit útólag végig gondolva nem is bánok.Lehet, hogy csak sírás lett volna a vége, mert biztosan Marcika is rá szeretett volna ülni a traktorra, amit Bence nem hiszem,hogy jó szemmel nézett volna.Szóval,mivel reggel nem működött a Netbankárunk, így elsétáltunk a bankhoz és megnéztem az egyenlegünket.Végre rajta volt anyu pénze.Bementünk és megkérdeztem pontosan mennyi az összeg, aztán kivettük az autómatából.Vagyis csak egy részét.A többit majd holnap,ha átállítom a limitemet.Gyorsan elmentünk anyuhoz szólni neki,de nem volt otthon.Hazajöttünk és megkértem Mónit,hogy töltse fel a telefonomat.Felhívtam anyut,hogy jöjjön a pénzért.
Ja közben a postára is beszaladtunk,mert megjöttek Marcika ruhái.Itthon egyből ki is bontottuk a csomagot.Nagyon szép dolgokat sikerült megint venni a http://teszvesz.hu oldalon.
Közben megjött anyu a pénzért.Nagyon örült neki,még sírt is és mondta,hogy délután visszajön és hoz Manónak valamit.Marcika lefeküdt aludni és 2 órát aludt.Miután felkelt enni megint nem akart.Még a száját is eltakarta, nehogy hozzá érjen a kaja.Anyu 3 óra körüljött és hozott egy pacit.Egy hintapacit.
Így néz ki magában.

Anyu után jött Dédi is megnézni minket, na meg az ülőgarnitúrát. 4 óra után felöltöztünk és elmentünk a postára, mert megjöttek az én felsőim meg apa tattoo festéke is.Móninak is elvittük a pénzt és mire hazaértünk apa itthon volt.Nem is mentünk fel, csak szóltam neki kaputelefonon, hogy jöjjön le és menjünk ki a Tescoba.Tejcsit mentünk venni,na meg szét néztünk egy kicsit.Ja az új pulcsi.Csak az a baj,hogy nagyon szűk a nyaka.De majd elviszem anyuhoz és megvarratom vele,hogy jó legyen.

Itthon aztán vacsiztunk meg a lovacskával játszottunk.Apa rájött,hogy van a hasában valami ketyere,de arra még nem jöttünk rá, hogy mit csinál ez a lovacska.
Most még Marcika megijed tőle, ha megmozdul, de szerintem szeretni fogja, mert nagyon érdekli.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon cukika a hintapacid, csak vigyázz, mert én már rájöttem, hogy kell vele borulni :-P ;)
Puszi:Bogár