2008. február 24., vasárnap

2008.02.23. Szombat

Ma is dolgoztam és mivel Apa ügyeletes volt, így Marcika ment Mamázni. Már reggel negyed8-kor elvitték,ugyanis mentek Csabára piacozni meg csavarogni.A piacon Mama kénytelen volt venni neki egy nadrágot, ugyanis mivel esett az eső még reggel,így a sátrak tetején állt a víz.Sikeresen pont Marcika ölébe folyt az eső víz.Lefújta a szél.Amúgy jó kisfiú volt,pedig egész nap 10 percet aludt a kocsiban hazafelé.
Éjszaka háromnegyed 1-kor értem haza.Furcsa volt, hogy nem kell lábújj hegyen járkálni a lakásban.Apa sem volt itthon,mert mentek Sugival motorostalálkozót szervezni.Hazaértem és még gépeztem is egy kicsit.Nem tudom,hogy mi lesz,ha teljesen visszamegyek dolgozni, ugyanis egyszerűen nem tudom elviselni a hajamat munka után.Muszáj megmosnom, mert büdös a cigitől.Régen soha fel sem tűnt ez a dolog.Biztosan azért mert én is szívtam.Apa fél 3-korért haza.én már akkor az igazak álmát aludtam.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Fúúúúj! Még olvasni is rossz! Gondolj bele mi szivsz a tüdődbe! :( Úgy szégyenlem, hogy annyi évig szivtam! De tudom, hogy 2 pillanat alatt vissza tudnék szokni, mert imádtam cigizni.