2008. február 4., hétfő

2008.02.03. Vasárnap

Húzós napunk volt ma!
Szombaton ugye megbeszéltük mamáékkal,hogy ma viszik el a francia ágyat.
Reggel 7-kor keltünk.Most ez az új időpont! Reggeliztünk, mesét néztünk majd elindultunk sétálni.Találkoztunk Bandi bácsival,akitől elkértem a szőnyegtisztítóját.Hát most azt modta, hogy majd holnap megnézi és majd szól,meg hápogott össze-vissza.Na mindegy majd lesz valami.
Elemet akartunk venni a mérlegembe,de a pennybe nem volt.Ezért elsétáltunk a piacra.Éppen végeztünk,amikor hívott minket Mama,hogy akkor majd jönnek.Gyors haza és kipakolás az ágyból.Mire végeztünk meg is jöttek.Elvitték az ágyunkat és a helyén ott maradt a koszos szőnyeg.Vagy is az ágy helyén szép tiszta maradt.Így amíg Apa odavolt bútort cipelni én neki álltam sikálni a szőnyeget,amíg Manó aludt.Persze pont ma nem tudott aludni csak nagyon keveset.Ahogy felkelt pizzát rendeltem,mert főzni aztán nem volt ídőm.Közben megjött Apa és átvette a súrolót.Mi meg Manóval a konyhában hintáztunk egy darabig.Aztán megettük a pizzát,felöltöztünk Marcival és elindultunk anyuhoz.A franciaágyból kiszedett lomot vittem el neki,jó lesz vele tüzelni. Kb Dédiig bírtam ki,hogy nem vegyem fel Marcit.Dúrta a sarat,felakadt az új kabátjában a rózsabokorba és ha szóltam neki,hogy menjünkmár,akkor sarkonfordult és a másik irányba szaladt.Így aztán cipelhettem anyuig,mert a babakocsiba beleraktam a cuccot,amit vittünk anyuhoz.Azt hittem leszakad a karom.Nem maradtunk anyunál,beleültettem a babakocsiba és mentünk innivalót venni a Pennybe.Aztán még mindíg nem akartam feljönni,hogy apa tudja sikálni a szőnyeget nyugodtan.Kerültünk egyet a Huba utcán végig,majd szép lassan hazaértünk.Marcika végig ült a babakocsiban.Pont végzett Apa mire felértünk.Depersze a szőnyeg az csupa vizes volt, így a nagyszobába nem lehetett bemenni.Mivel nem engedtük be Tökit, így mindenért hiszti volt.Egyfolytában visított.Pedig a tévét is átvittük az Ő szobájába, de nem értékelte.Nagyon nehezen telt el ez az este.Vacsira kalácsot próbáltam etetni a családdal,de persze Marcika megint nem evett.Főztem neki tejbegrízt,na abból egy kicsit sikerült beletömni.8 óra körül mentek fürdeni Apával, aztán pillanatok alatt el is aludt.Mi meg a szobában a felfújhatós ágyon aludtunk.

Nincsenek megjegyzések: