2008. február 19., kedd

2008.02.17. Vasárnap

Mivel a DVD lejátszónk bemondta az unalmast,így még tegnap megbeszéltük Móniékkal, hogy átmegyünk Csabára.Közben este elolvastam a jótállását és kiderült, hogy nem a Médiába kell visszavinni, hanem egy cég csinálja majd meg.Na mindegy, attól átmentünk. Móniékat kiraktuk a Centernél, mi meg elmentünk a Baba börzére.Igazából arra volt jó,hogy többet ne vágyakozzak átmenni.Ha még ott állnánk,hogy tehes vagyok és semmink sincs, akkor OK,mert minden egy helyen van és van választék bőven.Rengeteg használt ruhát is árulnak, de igazából vagy nincs türelmem hozzá, vagy nem is tudom.Egy-két helyen láttam jó nacit Manóra,de 1000 Ft-ért egy használt nadrágot nem veszek meg.Szóval nem kell többet börzére menni.
Marcika nagyon élvezte az ottlétet, mert volt egy játszósarok csinálva. Apával ott voltak, amíg én nézelődtem.
Rajzolt, zászlókat dobált, és persze mindent megnézett.

Ez a gyolyó huzógató nagyon bejött neki.Már én is néztem hasonlót, de szerintem itthon kb 1 óráig érdekelné,aztán csak ott figyelne a többi kacat között.


Végül is a végén egy zacskó pelussal távoztunk, ami 3600 Ft-ba került, mert beleszámolták a belépő árát.Onnan elmentünk a Deichmannba cipőt nézni Manónak.Kaptunk a Déditől rá pénzt és hát így muszáj volt venni valamit.Találtam is 3600 Ft-ért egy nagyon aranyos bőr kiscipőt, de Marcika egyszerűen nem volt hajlandó felpróbálni.Vissza is tettem a polcra, aztán megláttam egy kis sport cipőt 1300 Ft-ért. Összehasonlítottam a mostani cipőjével a talpát és ráfogtam,hogy jó lesz.Vettünk még egy új mamuszt Mamáékhoz, ami 1000 Ft volt, így azt hiszem jó üzletet csináltunk.Nagyon tetszik a sportcipő és nagyon szépen meg van csinálva.Még Apa szerint is, aki egyébként mindenbe csak hibát tud találni.Hazafelé kicsit nehéz volt Marcikával, mert nem akartam, hogy elaludjon, de végül is sikerült fél 1-re hazaérni,így utána aludt egy nagyot.És hát a két új szerzemény:

Miután ettünk Apával, Ő elment szerelni.Marcika 3-kor ébredt fel.Evett egy kicsit,majd felöltöztünk és kitekertünk a Lidl-be.Sikerült ráadnom az új cipőt is.

Szörnyű bevásárló kocsi van ott.Alig bírtam beletenni Manót.Főleg, hogy kicsit ellenkezett is és még nagyon magasan is van az ülőke.Nem nagyon vettünk semmit.Marcika kapott egy tejszeletet, amit hazafelé a bicajon meg is evett.Ahogy hazaértünk már annyira fázott a kis keze,hogy sírt.Akart játszani egy kicsit lennt,de közben sírt, mert szerintem beleütött a hideg a kezébe.A kesztyűt egyszerűen nem akarja elviselni.Ráadom és egy perc múlva le is veszi.Alig bírtam megvígasztalni, már megint majdnem hányt, annyira sírt.Fönnt egy kicsit megmostam az arcát, aztán lenyugodott.Mesét néztünk a számítógépen, bepakoltunk a mosogatógépbe, pizzát sütöttünk,aztán apa fél 8-kor jött haza.Megették a pizzát, aztán bírkóztak egy kicsit.


Negyed 9-kor mentek fürdeni, aztán Manóka kidőlt.

Nincsenek megjegyzések: