2008. február 16., szombat

2008.02.16. Szombat

Fél 9-kor keltünk fel és kitaláltuk,hogy ha már nincs itthon Manó kipróbáljuk a gőztisztítót.Felhívtuk mamát,hogy maradthat-eTöki,aztán hozzáfogtunk takarítani.Amíg én szépen feltakarítottam a két szobát meg a folyosót, annyi idő alatt Apa csak az elszívó aljával végzett.Nagyon macerás ez a tisztitó.Nem azt mondom, hogy nem jó, de az az igazság,hogy ha befújom zsíroldóval a gáztűzhelyt és egy kicsit állni hagyom, akkor is le lehet takarítani.Így meg 5 órán keresztül Apa fújkálta a konyhaszekrényt.Én addig mostam,kádat sikáltam,csináltam kaját.Végül is kész lettünk és csilli-vili a lakás, de ez a gőzizé nem nyerte el a tetszésemet. 6 órakor tudtunk menni Marcikáért.Persze a hintában ült.Jókisfiú volt,aludt is éjszaka,úgyhogy nem volt gond.Egy kicsit még beszélgettünk,majd egy icike picike tiltakozás mellett, de elindultunk haza.Itthon aztán sütöttem gyorsan krumplit meg melegítettem p.mellet.Az én kisfiam úgy bekajált, hogy csak na.
Egy csomó krumplit megevett,még az enyémet is.Vigyáz az alakomra....A végén én zöldséget ettem,amiből persze Marcika is vett egy csomót.Én nem laktam jól, de Tökinek akkora pocija lett,hogy csak na.Nem mostanában volt ilyen.Kaja után mentünk is fürdeni.Itt látszik egy kicsit a pocak.

Vigyori a zöld vízben.


A kis szép fiú.Így hasonlít legjobban apukámra.Ő így fésüli a haját.

Fürdés után egyből elaludt.

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Kacérkodunk, ismerkedünk újult erővel, mert ami a babaszobán folyik az már igazán felháborító. S mivel nincs kész ;) ill. csak kezdegetjük, nem mondtuk senkinek ;)
De örülünk, hogy megtaláltatok :)
Remélem megszeretjük, mert eddig még nagyon húz vissza a szív :-P
A másikat sem hagytuk abba, csak most gejvás a család :-P
Puszi

pavelancsika írta...

Milyen férfias ezzel a hajjal :D

Réka írta...

Milyen gőztisztítótok van?

Bogár és Gerti írta...

Lenne egy kérdésem, ha nem gond ;)
Hogy lehet több képpel dolgozni?
Nekem aláhúzza a két kép közötti szöveget! :(
Puszi