2008. február 28., csütörtök

2008.02.26. Kedd

Ma megint szökőkutaztunk és mivel Bencusnak is van motorja, így vittük őket.Na meg a nagy pöttyös labdát és apa végre a katicát is összerakta, így volt mivel játszani.Nagyon jól érezték magukat a gyerekek,de Bencének pont az Áron motorja kellett,de Ők pont mentek haza,így jött a hiszti.Úgy földhöz vágta magát,hogy csak na.Sajnáltam, hogy elkellett indulni, de mindegy jöttünk haza.Itthon aztán alvás én meg megfőztem életem első paradicsomos töltött paprikáját.Marcika 2 órát aludt.Ezt a képet ébredés után csináltam.Szeretgeti Micimackót.

Marci szerint ehetetlen lett a kaja,mert az első falatot is kiköpte. :-) Szerintem meg nagyon fincsi lett.Tökéletesre sikerült,pont ahogy én szeretem.Délután megint a játszótéren voltunk és a garázsok között fociztunk.Ja mielőtt lementünk Apa megállíttatta velem a mosógépet,mert valami nagyon furcsa hangja van.Lehet, hogy csapágyas lett.Na majd kiderül.A félig mosott ruhát meg elvittem anyuhoz kimosni.Mielőtt feljöttünk,elmentünk anyuhoz a ruhákért.Itthon vacsi.Apa azt mondta,hogy csinálhatnék sűrűbben is ilyen kaját és reméli nem felejtettem el a receptet.HURRÁ!Végül is az Ő kedvéért főztem.Vacsi után fürcsi és alvás.

Nincsenek megjegyzések: