2008. február 7., csütörtök

2008.02.06. Szerda

Úgy látszik beálltunk a 7 órai kelésre.Már lassan kezdem megszokni.Apa elment dolgozni, mi meg mesét néztünk.Kinnt hideg ,ködös idő volt,így egész délelőtt itthon voltunk.Még mindíg újdonság ez az ülőgarnitúra,Marcika nagyon élvezi.
A fotelban Ő feküdt én meg a kisebbik ágyon, így.
Aztán legalább háromnegyed órát ültem a fotelban és vártam,hogy összecsukhassam az ágyat.Nagyon jó móka szaladgálni meg csúszkálni az ágynemű tartó részen.



Egész délelőttt mesét néztünk.Majd 11 óra körül hozzáfogtam főzni.Marcika is főzőtt velem.Én lencselevest Ő meg pattogatott kukoricát.


Déltől 2-ig aludt egyet.Utána játszottunk,tévéztünk.Imádom a 7.mennyország című sorozatot.Mostanában valamikor kezdték el és új részekel.Én azt néztem a tévében,Marci meg Tabikat a számítógépen.Még be is kellett takarni, és úgy nézte.Persze azért 5 percnél tovább nem feküdt.


Apa 5 után ért haza.Felöltöztünk és átmentünk megnézni Dédit.Fáj a lába neki és azért nem jön.Megbeszéltük,ha holnap sem tud jönni,akkor este átmegyünk.Még bementünk a boltba kiflit venni apának majd jöttünk is fel.
Itthon aztán volt néha hiszti,néha nagyon-nagyon jó kedv.Gyorsan este lett és fürdés után pillanatok alatt elaludt Marci.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi is nagyon szeretjük a 7. mennyországot! Melyik csatornán adják most ?
Így könnyű, ha ilyen segítséged van a főzésben ;) :)
Klassz a garnitúra!
Doricicáék