2008. február 28., csütörtök

2008.02.27. Szerda

Ma melóztam és Apa nem csinált képet.
Marcika anyunál volt és megint jól érezte magát.Csak délután volt baj,mert anyu elfelejtett pelust vinni és Töki jól teli pakolta amiben volt.Szegénykém vagy háromnegyed órát töltött egy lavórban mire Apa meghozta neki a pelust.Utána már haza is akart jönni Apával.Ők még a ház körüljátszottak a szomszéd Dórival.Én meg melóztam.
Este 8 örül bejött két srác a kocsmába.Még soha nem láttam Őket Eléggé be voltak rúgva,de azért normálisak voltak egy darabig.Amikor már mindenki elment a kocsmából és csak hárman maradtunk,akkor elkezdtek bunkózni.Még egy kisebb pofont is kaptam, amiért nem vagyok kedves és nem adok nekik puszit.Teljesen kész voltam.Aztán jött egy vendég szerencsére és akkor már egy kicsit nyugodtabb lettem.Na nem nyugodt.A végén rám locsolt egy 2 dl colat, széttörte a poharak alatti tálcát,hozzám vágta a kis kosarat, amibe a nyugtát teszzük és engem teljesen kikészített.Felhívtam Zolit,hogy jöjjön,mert nem tudok velük mit kezdeni.Szerencsére Ő elzavarta Őket.Kiderült,hogy már régebben is járt ide az egyik, akit Kiszel Lacinak hívnak.A másik Bátori Attila névre hallgat,de Ő még nem volt a kocsmában.Az tuti, hogy az eddigi vendéglátás iránti szeretetemet nagyon-nagyon megtépázták.Még most sem tértem igazán magamhoz.Hazajöttem és legalább még 3óra kellett hogy eltudjak aludni.Reggel aztán jött anyu és mondta,hogy a Minibe az asztalokat is szétverték, így lehet,hogy megúsztam ezzel a "kisebb" incidenssel.A Mini tulaja fel akarja jelenteni Őket, így elérte a számomat és majd hívni fog.
Biztosan az is benne van,hogy el vagyok szokva a hülyéktől, de 7 éve kezdtem el melózni.Amíg dolgoztam eddig csak egyszer tudott vendég kikészíteni,de az inkább azzal, hogy teljesen lealázott,amíg a komája szét próbálta verni a kocsmát.Most viszont igazán féltem.Kell egy jó pár nap, hogy túl tegyem rajta magam...........

3 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én az ilyenek miatt nem megyek vissza a vendéglátásba, na meg a cigi miatt. :)
Háááát nem irigyellek!

Réka írta...

Én is azt akartam írni, hogy nem irigyellek. Gondolom nem gyakori, de bőven elég egy ilyen eset is.

Bogár és Gerti írta...

:-S A vendéglátózás nem mindíg fenékig tejfel... nagyon kiszolgáltatott az ember... sajnos nekem volt, hogy nem nyílt módom hívni a főnököt :-S
Mostmár nyugi... holnap szebb nap virrad!
Puszi