2008. február 19., kedd

2008.02.18. Hétfő

Reggel 7-kor kelt fel Marci, de még 8-ig aludtunk a mi ágyunkban. Nagyon hideg volt kinnt,így nem mentünk sehova.Mesét néztünk, építőztünk meg főztünk.Felraktam a husilevset főni.Persze Marcinak is kellett egy fakanál,amivel aztán tök jól eljátszott.Közben anyu is feljött egy kicsit és nagy meglepetésemre még játszott is Marcikával.Eddig ez valahogy elmaradt mindíg.
Délben Töki elaludt,én meg befejztem a főzést.Husi leves, sültoldalas meg franciasaláta.Pont,ahogy kiszedtem a levesemet és leültem volna enni,akkor kiabált Manó.Még egy darabig el volt a kiságyban, így megevettem a levest.Amíg Apa meg jött néztük a meséket a számítógépen.Néha volt egy-két kirohanás,de azért elvoltunk.Apa már negyed 5-kor itthon volt.Felöltöztünk,mert mentünk Annamariért.
Csak úgy lehet Tökire új ruhát adni,ha megmutatjuk neki a tükröt,hogy milyen szép benne.Persze a tükör is nagyon jó móka tud lenni.

Kimentünk a Tescoba, mert Annamari venni akart egy-két dolgot a kocsmába.Kürtős kalácsot megint venni kellett.Hazavittük Annamarit, majd itthon játszottunk.Szerettem volna én is enni egy kis levest,de ezt Marci nem nagyon hagyta.Mindíg vigyáz az alakomra.A végén csak sikerült egy kis tányérral megenni.Vacsi után megnéztük a filmet.Közben olyan fejfájásom lett,hogy szinte rosszul voltam tőle.Apa megfürdette Manót, én gyorsan elkészítettem Apa holnapi kajáját,aztán vizes ruhával a fejemen el is aludtam.Lehet,hogy most meg érzi a fejem, hogy jön a jó idő.Nem tudom,de nagyon rossz volt.



Nincsenek megjegyzések: