2008. február 24., vasárnap

2008.02.24. Vasárnap

Fél 9-ig aludtunk apával.Felkeltünk,felöltöztünk,majd kimentünk a Tescoba elkölteni a fizetésemet,amit a két napra kaptam.Nem volt nehéz.Végül is főzni valót vettünk.A pénztárnál álltunk,amikor hívott Annamari,hogy kellene neki a Thomas dvd, mert Gergő megőrül érte.Utána 2 perccel Gabi hívott, hogy menjünk be a Penny-be és vegyünk neki páncél lakatot.Gyors haza hoztuk a cuccot,csináltam két üdülőkrémes stanglit,amit a kocsiban ettünk meg, majd átmentünk a Pennybe. Mielőtt mentünk Manóért elvittük Annamarinak a dvd-t.Még kerülő sem volt,5 percre laknak Mamáéktól.Fél 12 volt,amikor odaértünk.Első fogadtatásként Marcika úgy szájba vágott,hogy kivérzett az ínyem.Telefon volt a kezében és azzal kaptam egyet.Egy kis idő múlva jött puszit adni meg bocsánatot kérni.Kicsit nehezen, de elindultunk haza és Manóka 1-kor lefeküdt aludni.Én hozzáfogtam főzni,Apa meg bement a céghez valami készüléket csinálni.Megbeszéltük,ha Manó felkel,akkor megyünk sétálni.Olyan jó idő volt ma.Tavasz volt.Marcika negyed 4-ig aludt.Apa még akkor írta skype-n, hogy még 1 óra múlva jön csak haza.Na mindegy,Marcival lementünk játszani.Hintáztunk,motorozott, szaladgált.Kitaláltam, hogy menjünk el anyuhoz.Egyből benne volt.Kb Dédiig jutottunk,amikor Apa bekanyarodott a kocsival.Megvártuk Őt is és együtt mentünk.Anyu viszont nem volt otthon, így Marcika krokodil könnyeket hullatott,amiért nem mehetett be.Hihetetlen, hogy milyen komák lettek Anyuval!Nagyon örülök neki!Visszafordultunk, de a Mezgé sarkától már cipeltette magát.Feljöttünk és a fiúk megvacsiztak.Marcika megevett 2 virslit.Pont Thomas volt a tévében, így szépen megette.Apa is megvacsizott a Konyhában nyugodtan.Ilyen nem sűrűn fordul elő,hogy tud nyugodtan enni.Na mindegy.Én összepakoltam a konyhában,Apa meg a szobában, aztán 8óra előtt egy kicsivel Marcika álmos lett.Nem akartam még megfürdetni,mert aztán már reggel 6-kor fog felelni, aminek nem igazán örülnék.Néha nézte a tévét,de nem sokáig ült egy helyben.
Jött a szórakoztatás,Apa meg fényképezett.

A szőnyegen bohóckodtunk.

Előkerült a lepedő is.


Nagyon jó kedve lett Manónak.

Milyen jó anya orrát beledugni a színező tartóba.

Volt anyán lovaglás is.
A végére már annyira belemelegedtünk,hogy eszébe se jutott fürdeni menni.Azért amikor megemlítettük,egyből ment.Negyed 10-kor elaludt, mint a bunda!

4 megjegyzés:

Réka írta...

Lehet irigykedni! :) És nekünk a jó idő miatt?

Zoárdka mindennapjai írta...

Itt vagyunk csak anya lusta volt:)De köszi hogy hiányoltatok minket!!!Látom nektek is klassz napjaitok vannak:)))

Névtelen írta...

Jó. Amikor használni kezdtem 6 hét alatt 74-ről 68-ra (cm) csökkent a combom. Most nem fogyózok, de lépcsőzök, hogy szinten tartsam magam. Napi 1000 lépécsőt. Az kb 20 perc. Persze vannak lusta napjaim, de mindig szem előtt van, hogy nehogy elássam :)
Ancsa
(bocs lusta vagyok bejelentkezni)

Bogár és Gerti írta...

mekkorát mókáztatok anyával :)
Puszi