2008. február 13., szerda

2008.02.13. Szerda

Ma nem csináltam képeket,ejnye-benye.......
Fél 8-kor keltünk, ettünk tévéztünk meg számítógépeztünk.9 előtt anyu hívott,hogy menjünk el és nézzük meg a tévéjét mert valami nem stimmel vele.Felöltöztünk és elsétáltunk a bankba, majd befizettük a csekkeket a postán.Éppen ott találoztunk anyuval, így együtt mentünk be a boltba,majd elsétáltunk hozzá.Persze ez a majom ott volt.Hát a tévé nem jó.Mondtam nei,hogy cseréljék vissza,mert ez nem OK.Össze-vissza voltak rajta a színek.Anyutól aztán szépen haza sétált Marcika és egészen a házunk sarkáig nem is volt vele gond, szépen jött.Ott elkezdett homokozni és az istenért nem jött tovább.Átcipeltem az úton, aztán kutyázott egy kicsit.Lennt volt a szomszéd kutya.Fél 12-kor jöttünk fel,kicsit tévéztünk, majd Marci lefeküdt aludni.Főztem egy kislevest a tegnapi husi mellé.Fél 3-ig aludt, majd evett egy pár falatot,aztán mesét néztünk.3 után jött Dédi.Végre sikerült elmondanom neki, hogy Marcika megy bölcsibe.Kicsit nehéz volt, de rávettem magam.Magyaráztam neki,hogy ha Marcika betölti a 2 évet akkor még kevesebb pénzt kapok és így is nehéz néha.
Látszólag egész jól fogadta a hírt, de gondolom aztán otthon tuti emésztette magát rajta.Főleg, ha majd az öregasszonyoknak elmeséli.Na mindegy,a nehezén túl vagyok.
Apa megint fél 6-kor ért haza.Kicsit beszélgettünk,tévéztünk Marcika meg nyűgösködött.Fáj neki a foga, ezért ha valami nem úgy van ahogy szeretné akkor baj van.Aztán jött a felmentő sereg.Mama,Sanyi tata és Gabi.Később pedig Móni is feljött.Egyből elmúlt a nyűgösség.Főleg,hogy kapott Smarties-t.Most ez a kedvenc.Fél 8 előtt mentek haza, mi meg vacsiztunk,majd filmet néztünk,fürcsi után pedig Marcika kidőlt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon klassz az új ülésetek.
A csúszda ára 11990 Ft volt, és innen rendeltük :
http://www.quelle-international.com/hu/default/produkt-images/_w355_h302/9/1/919859_I600_200003578845.jpg
Remélem a dédi is gyorsan feldolgozza, hogy Marcika bölcsis lesz.
Doricica anyukája Szilvi

Zoárdka mindennapjai írta...

Szia Moncsi!!Igen császáros volt a tesóm,de ő jobban viseli mint anno én...köszönöm a nevében is a drukkot és a jókívánságot:))Puszi:Timi

Bogár és Gerti írta...

Remélem, hogy a tényleges akadályt is ilyen könnyen veszi majd ;)
Puszi