2008. február 22., péntek

2008.02.22. Péntek

Az éjszaka nagyon jól telt,reggel fél 8-ig meg sem mukkant Marcika.Utána is még8-ig az ágyból néztük a mesét.Reggeli után öltözés majd irány sétálni.Bence koma is jött.Mentünk szökőkutazni.A múltkor megúsztam a dolgot, de most nem tudtam.Azt hiszem kedden az összes gyerek benne volt a szökőkútban, csak Marci nem.Na ma már Ő is ott volt, ugyanis beletud mászni egyedül.Ennek aztán nagyon-nagyon nem örülök, de hát ez van.Közben viszont nagyon büszke voltam rá.Ott voltak Balázsék is és Balázs hozzáfogott üvölteni,amikor Marcika elkérte Ágitól a tologatós kissárkányt.Mondtam Tökinek, hogy adja visssza,majd itthon játszik a katicával.(igaz még mindíg nincs összeszerelve)Az Én kisfiam szó nélkül vissza adta Balázsnak,akinek nem kellett a játék, csak éppen nem tetszett neki, hogy más játszik vele.Oda is adta Áginak.Én meg büszke voltam Marcira Meg sem hatotta a dolog,játszott tovább mással.Ma is bementünk a turiba,de ma nem volt semmi.Viszont ma a 215 Ft-os nacit adtam rá és imádnivaló benne.A fehér sportcipővel annyira vagány hogy csak na.Imádom!Hazafelé még feladtam egy csomagot,majd jöttünk haza.Déltől kettőig alvás.Addig én főztem borsólevest meg rakott krumplit.Ebédelni ma sem akart,de jól elvoltunk.Egészen addig amíg Apa haza nem jött.Hozzáfogott hisztizni,amire Apa igencsak feldühödött.Kiakadt,mert ÖRÜL, HOGY HAZAJÖN ÉS NEM A CÉGNÉL IDEGELIK ÉS AKKOR TESSÉK,ITTHON SINCS NYUGTA. Mondtam neki,hogy jó,akkor maradjon itthon mi meg lemegyünk egy kicsit, meg elsétálunk a dm-be,mert elfogyott a vízszinező és ez nagyon élvezetes valami lett.A végén csak együtt mentünk és Marcika majdnem végig sétált.Csak visszafelé a suli előtt ült bele a kocsiba.Akkor sem önszántából.Elkezdette csöpögni az eső, így siettünk haza.Itthon aztán Marci úgy be vacsorázott,hogy nem tudom megmondani, hogy mikor evett ennyit utoljára.A múltkori sült krumplin is túltett.Utána Apa is evett és közben megjött Apu.Kicsit beszélgettünk,majd Jóban rosszban után fürcsi és alvás.
Holnap megy Marcika mamáékkal Csabára csavarogni,így tuti jó napja lesz megint.Én meg megyek melózni,Apa meg ügyeletes lesz, így Ő is dolgozni fog.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Renben igazolt a holnapi hiányzásod! :)