2008. február 22., péntek

2008.02.20. Szerda

Ma reggel megint pisis volt a pizsi, így gyors átöltözéssel kezdtük a napot.
Utána kajcsi,majd öltözés és mentünk sétálni Bencéékkel.Sajnos ez a mai séta nem sikerült valami jóra.Ugyanis a szökőkútnál a két gyerek majdnem összeveszett.Ma volt ilyen először, hogy Marcika nem "hódolt be" Bencének.Megvédte a motort amit Tomikától kölcsön kértünk.De mivel Bence igen csak akaratos meg hisztis, így Ő sem hagyta magát.Csak az egészben az volt a baj,hogy az Én fiam annyira mérges volt Bencére,hogy egy bottal kezdte el ütni.Persze nem hagytam. Jobbnak láttuk tovább menni.Nem értem Szilvit,mert mindenféle vackot megvesz a kisgyereknek, de normális motorja nincsen.Így ha Bence meglát egyet az utcán, akkor kész!Ordít,ha nem kaphatja meg. Na mindegy.....Hazafelé beugrottam a Kínaiba és megvettem az anyutól kapott szülinapi ajándékomat.Egy átmeneti kabát.Nagyon tetszik.Megkaptam előre, hogy biztosan legyen.Itthon aztán alvás.Én meg főztem.Csináltam mustáros húsit meg paprikás krumplit.Így meglesz a kaja holnapra.Miután Marcika felébredt evett egy pár falatot,majd nagynehezen rábeszéltem, hogy menjünk le játszani.A hinta szóra egyből öltözni kezdett.
Elég ramaty állapotban van ez a hinta, de jó mert itt van egy köpésre. Közben El kellett menni nagynénémhez a kocsmájukba.Be is mentünk egy kicsit és beszélgettem Edittel egy pár szót.Majd mennek nyaralni és kellene neki kisegítő.Végül is mondtam neki,hogy elvállalom, de utána rájöttem,hogy amikorra kellenék, akkor már én dolgozni fogok rendesen.Azt hiszem szólok majd neki, hogy nem megy a dolog.Hazasétáltunk és nem sokkal utánunk Apa is hazaért.Fél 6 fele Gabi hozta vissza a kocsit, mert Szegeden volt vele ma.Utána jött Móni is.Na amikor Ők elmentek,akkor kezdődött a hiszti.Egészen fürdésig semmi sem volt jó.Kicsit kiakasztott minket,de azért fürcsi után nem volt gond,egyből elaludt.

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Lehet, hogy ramaty a hinta, de ha biztonságos akkor az a legszuperebb móka ;) :-D
Puszi