2008. február 10., vasárnap

2008.02.10. Vasárnap

Reggel 8 órakor volt az ébresztő.Utána persze még a mi ágyunkban megy le a reggeli tejcsi.Az összes alvótársát át kellett hozni.
Gyorsan megreggeliztünk,majd 9után egy kicsivel jött két csajszi tattoozni.Marcika persze egyből megbarátkozott velük és produkálta magát rendesen.Az egyik kiválasztotta a mintát, aztán apa megcsinálta neki.A másik addig nézte a mintákat.Marci néha ki akart menni a konyhába hozzájuk de azért gond nélkül tűrte az egészet.Bár nem kellett sokáig várnia,mert a csajszi egy kb 10 cm-es mintát választott a derekára.Kár volt neki kezdeni.Szinte elveszik rajta,dehát Ő tudja.11-kor már mentek is haza.Mi meg mesét néztünk meg építőztünk.Dél előtt egy kicsivel anyu hozott ebédet, aztán Marcika elaludt, mi meg megebédeltünk.
2 óra fele hívott anyu, hogy ki tudnám-e vinni Őket Tatámmal a Tescoba, mert melegítőt akar neki venni.Kiszaladtam velük, aztán jöttem haza, de Marci még mindíg aludt. 3 előtt egy kicsivel ébredt fel.Gyorsan hoztam neki ebédet és nagyon nagy örömömre végre evett.Csigatészta volt meg répa.Csak úgy nyelte.Aztán felöltöztünk és mentünk Móniékért.Együtt mentünk Biró Dédi mamát felköszönteni,mert szülinapja volt tegnap.Nem voltunk sokat, mert Tatát vinni kellett haza Földvárra. Előtte elvittük Móniékat haza és Marcika is ott maradt velük.Mi meg kivittük tatát.Hazafelé aztán lemostuk a kocsit és mentünk Marcikáért.7 óra körül értünk haza.Itthon egy kis hintázás.

Majd apával mesét néztek a számítógépen így.Majdnem 1 órát ültek a gép előtt.Még ilyen soha nem volt.Addig én összepakoltam a lakásban.


Fürcsi után egyből elaldut Manó.

Nincsenek megjegyzések: