2008. február 11., hétfő

2008.02.11. Hétfő

Reggel úgy volt,hogy bicajjal elmegyünk Szilviékhez.Aztán 9-kor hívott Szilvi,hogy inkább Ők jönnek,mert be kell mennie a postára.Gyorsan összepakoltunk még fel is porszívóztam,pedig csak délután akartam.De végülis így hamarabb kész lett.Olyan 10 körül értek ide.Bence nagyon itthon érezte magát.Marcinak furcsa volt,hogy mindíg elvette tőle amivel éppen játszott, de egy szót sem szólt.Néha úgy nézett ki,mintha félne Bencétől.Pedig nincs rá oka.Kb kétszer akkora, mint Bence.Na jó azért ez túlzás,de a képeket nézve nem úgy néznek ki,mintha csak 1 nap lenne köztük.
Marci kihúzta az ágyát és ott játszottak a sarokba.Még jó,hogy ebben a konektorban nincs áram.
Volt nasi a konyhában.Na itt látszik nagyon a különbség köztük.
Azért megértik egymást, csak Bence egy kicsit agresszív, és ha valami nem úgy van ahogy Ő szeretné akkor baj van.


A sarokban nagyon jót bohóckodtak.Milyen jó móka kipakolni a pelusokat!!!!!


Indulás előtt bence levágott egy olyan igazi földhözvágom magam hisztit.Marcika meg utánozta és közben jókat kacagott.Ha megkérdezzük tőle, hogy Bence hogy hisztizik,akor be is mutatja.Ja mielőtt indultak éppen akkor jött Annamari is.Nem tudom,hogy mi lesz ezzel a kocsma dologgal, de én nagyon féltem Őt tőle.Nagyon-nagy fába vágta a fejszét.De hát Ő tudja!
Itt volt 1-ig, persze netezni jött csak.Ahogy elment bevágtam a maradék lasagne-t,majd egy kicsit gépeztem is.Marcika fél 3-kor kelt.Megint evett a levesből tésztát meg répát.Aztán felöltöztünk és elsétáltunk a dm-be.Pelust akartam venni,mert kaptunk 50%-os kupont,de nem volt.Mamának viszont megvettem az illatpárnákat.!Hazafelé bementünk a pékségbe meg a boltba, aztán betoltuk a babakocsit a lépcsőházba és még egy órát lennt szaladgáltunk.Csak itt a ház örül.Feljöttünk és mesét néztünk.Apa fél 6-kor ért haza.Végre becsomagoltuk a babykompot és Apa levitte a pincébe a kutyusos bicajjal együtt.Csak a helyet foglalták, főleg most, hogy beköltözött ide a LÓ is.Most legalább eltudtam mindent pakolni.7-kor vacsi,ami inkább csak Apának ment, de azért Marci is csipegetett.Jóban rosszban után fürdés majd együtt öltöztettük fel,mert Apa levágta a körmét a lábújjain és meg addig szórakoztattam.Holnap a kezéről vágjuk le valahogy.Ahogy kijöttünk a szobájából,kiabált,hogy ANYA! Bementem és mutatta, hogy üljek le az ágya mellé,mint ahogy éjjel szoktam,ha felébred.Megbeszéltem vele, hogy megyek fürödni és mindenki szépen lefekszik az ágyába aludni.Aztán megpusziltam, betakartam és kijöttem.Szerencsére nem volt gond.Ha már egyszer elértem,hogy egyedül elalszik,akor nem rontom el,hogy ott ülök az ágya mellet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szokunk ám jönni ;)
Nem használod a kutyusos biciklit? :-O Én nagyon szeretem ;) főleg a cipőm orrát csuszoltatni a betonon :-P ;)
Puszi:Bogár

Zoárdka mindennapjai írta...

Szio barátom!!Most már jövünk sűrűn hozzátok is:))Anya írja le nekünk a blogod címét h fel tudjunk mi is venni a kedvencek közé:))És még annyit akarunk kérdezni h anya hogyan tudja megcsinálni azt h a képek közé írja a bejegyzést??Anya nem tudja lehet ő a hülye sőt bizti...puszi